Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pauk schreef:ik heb tegen m'n baas gezegd dat die het maar uitzoekt als ik het niet vertrouw
Ik heb Alonna binnen gezet.. Weer liggen en kreunen en heel dr lijf ging heen en weer als een soort persbeweging..
Even via de camera gluren..
) 
Hij was er met 6 maanden ook nog helemáál niet aan toe om afgespeend te worden
Nouja, hij heeft dat ene maandje overleefd en staat nu allang weer gezellig tegen zijn moeder aangeplakt de hele dag. Alleen drinkt hij nu niet meer, dus ik vind het prima.

Cheveyo schreef:En het veulen is keuringswaardig, bij het NSPS wordt het een registerveulen en mag ze niet op keuringen verschijnen.

(Of is het hengstje waar je het nu over hebt een andere?) Maar 1 ding is zeker, hij overleeft het wel zonder mammie.
) oké ik zal haar even influisteren dat ze op moet schietn, kan ik een foto laten zien!
. d'r buik begint wel wat meer te zakken.
Goed nieuws namelijk, Yellow, die gister uitgerekend was, spuit melk.
We verwachten voor 99% dat het vanavond/vanacht komt.
Ze is net zowaar de stal ingerend ! De eerste de beste stal die ze kon vinden schoot ze in. Taalt er niet naar om de anderen erbij te hebben, dus is erg typisch. Klink is ook lang. Buiten kwamen de andere pony's constant bij haar ruiken, dus ik geloof er heilig in dat dit niet dagen gaat duren.

Ohjah, merrie die binnen 2 week uitgerekent is krijgt ook al uier.
BOOM BOOM BATS.
Alles tegelijk. 

I love to see this. HAHA.
Gelukkig niet zeg. Haha. Deze merrie is al ouder. [ 21 ] Heeft ook al stuk of 10/15 veulens gehad. [ Sjah, ben ook nog maar bijna 20, weet niet alles, haha. ] Dus dan weten we wel ongeveer wanneer ze het doet.

;
Cheveyo schreef:zoo drup drup drup
Krijgt er zo bijna dorst van hè.
Zo met een mooi helder groen achtergrondje, mooie melkdrup.
.