Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Ik kwam om 1:30 pas thuis aan, helemaal doorweekt want het was net begonnen te regenen. Daarom ben ik nu dus ziek, vandaar dat ik me nog niet gemeld had. Vannacht was Siena heel rustig, wij vielen ook als een blok in slaap. Ik heb doorgeslapen tot 13:00 uur
D'r vulva doet ook niets...en de banden worden ook echt niet slap. Ik verwacht het dus zelfs dit weekend niet. Lekker een jaar drachtig straks!
wel cool
2 in de prijs van 1

Ik verveelde me hahahaha
) en nu nog geen veulen.
en Fanja jr. deed ook duidelijk van zich merken. Wist niet dat die buik zo heen en weer kon gaan... 
cheyenne01 schreef:hm blijven over:quiney, irene, pistache, galant, indra, odessa of miranda.........
wie o wie

Gefeliciteerd Melina!
Dennis schreef:Gefeliciteerd!!!!
@ Esme_27: Roos had dat vrijdag al (vorige week wel te verstaan) en nu nog geen veulen.
Ze trok haar staart helemaal opzij zodat ik haar vulva kon zien, maar ze plaste of poepte niet. Maar dan zou ze haar staart ook omhoog doen, ze trok 'm helemaal opzij. En haar buik schokte een beetje.Faniek schreef:cheyenne01 schreef:
hm blijven over:quiney, irene, pistache, galant, indra, odessa of miranda.........
wie o wie
Odessa heeft al lang een veulen
Al een dag voor Luna
Gefeliciteerd Melina!

Myrdal schreef:[
Dit is een andere Odessa, tja er zijn er twee
[/quote]
Ze kan nu ook elke avond nog op de wei, dus daar mag ze het ook doen van mij
In elk geval staat ze er lekker bij, maar ziet het er niet uit alsof het elk moment kan komen. Maar ik ga ook maar niet meer op allerlei tekenen letten, ik laat me maar verrassen.
Ik weet hoe je je voelt! Beide wachten we al lang genoeg dacht ik zo. Hopelijk gaan de dames binnenkort ons verblijden met kleine veulentjes