Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Dana01

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 14:49

hey miran....leuk zeg....dat had ik met cheyenne ook,uiteindelijk duurde het nog 3 weken voor river geboren is.....

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 14:50

SJEN!!!!!

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 14:50

en en en en en

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 14:59

Gefeliciteerd allemaal!

Ik weet even niet meer precies wie allemaal, aangezien er wel heel veel geboren zijn zeg! Echte babyboom weer Haha!

Siena ontrok zih weer van de babyboom Boos!
Zoals Hannelore al zei ben ik gister de hele dag in de stad geweest, er waren 150.000 mensen ongeveer in ons stadje Haha!
M'n vader is tussendoor elke keer wezen kijken, maar er was toch niets aan de hand. Zelf ben ik gaan voeren rond 18:30 en toen kon ik ook al zien dat ik het niet hoefde te verwachten. 'sAvonds lukte het niet meer om de stad uit te komen, dus zijn we tot de aflsuiter gebleven (niet erg Clown ). Ik kwam om 1:30 pas thuis aan, helemaal doorweekt want het was net begonnen te regenen. Daarom ben ik nu dus ziek, vandaar dat ik me nog niet gemeld had. Vannacht was Siena heel rustig, wij vielen ook als een blok in slaap. Ik heb doorgeslapen tot 13:00 uur Bloos
Siena had vandaag weer hele ingetrokken spenen Boos! D'r vulva doet ook niets...en de banden worden ook echt niet slap. Ik verwacht het dus zelfs dit weekend niet. Lekker een jaar drachtig straks!

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 15:02

Sjonge jonge sjen,wat doe je ons aan......en siena wat doe je je baasje aan.....slechterik......
*maar wie heeft er dan wel een veulentje*

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 15:03

hm blijven over:quiney, irene, pistache, galant, indra, odessa of miranda.........

wie o wie

iknicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 15:13

dat is inderdaad super spannend ! Haha! wel cool Cool 2 in de prijs van 1 Knipoog

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 15:57

Toutiemeis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 16:28

SJENNNNNNNNN!!!!!!!!! Haha!

Alle moeders gefeli he?!?!! Cool

Wil iedereen even in mijn onderschrift kijken welke namen eruit moeten? Kan het niet meer zo bijhouden met die veulieboom...... Pling

jessje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 16:33

proficiat met al die veulentjes!!

def is ondertussen al 7 dagen overtijd en ik denk niet dat ik vannacht een veulen moet verwachten Boos!

haar buik is wel al een heel stuk gezakt:
Afbeelding
uiers lopen ook mooi vol, er zijn ook af en toe opgedroogde dingetjes, maar dat heeft ze al enkele dagen...
Afbeelding
en nog ééntje van haar buik
Afbeelding

eigenlijk ziet ze er wel klaar voor, banden zijn ook vrij slap en staart kan makkelijk verticaal, maar dat is al de hele week zo, dus zegt niet echt veel...

nog veel succes aan alle anderen die nog aan het waken zijn, moge het de moeite waard zijn he Lachen

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 16:49

Ik word weer lekker vergeten hier Haha!

Heb vannacht weer tot half 5 wakker gezeten bij de monitor, Nuala leek echt weeën te hebben, maar uiteindelijk gebeurde er niks.
Ik heb haar nu maar op een eigen stuk weiland gezet. Volgens mij wilt ze buiten bevallen in haar eentje, dus heb eraan toegegeven in de hoop dat ik straks een veulen vind Haha!

Iemand mij nog gehoord vannacht rond half 3 bij Rick van Veldhuizen op radio 538? Haha! Ik verveelde me hahahaha

Tsikala

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 16:52

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 16:57

Gefeliciteerd!!!!

@ Esme_27: Roos had dat vrijdag al (vorige week wel te verstaan Tong uitsteken) en nu nog geen veulen.

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 17:18

@ Sjen: ze houdt je wel in spanning... Ach gut
@ Esme_27: we zullen je niet meer vergeten. Knipoog
@ Melina: scheetige foto's hoor!! GEFELICITEERD!!! OK dan!
@ Jessje: jou zou bijna zeggen: dat kan niet lang meer duren... maar laat ik mijn mond maar houden...
@ Miran: spannend!!! En een leuke verrassing Clown
@ iedereen: succes met de (aanstaande) mamma's!!!

Update Fanja:
Vanmiddag even de stal een grote beurt gegeven. Die is weer keurig nu. Na een paar uur op het land zakt de uier nu niet meer weg. Mevrouw zit prima in haar vel: eten gaat er allemaal in, poetsbeurt vindt ze zalig Haha! en Fanja jr. deed ook duidelijk van zich merken. Wist niet dat die buik zo heen en weer kon gaan...

Myrdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 17:35

Gefeliciteerd!! Ik heb al even gekeken in je topic en het is een prachtige jongen geworden, met een mooie bles.
Wie zal nu de volgende worden???
Ik hoop Myrre, maar ja, dat iedereen hier hoopt zijn eigen merrie.

Myrdals uier was vandaag wel goed aanwezig, ook was haar vulva slap en opgezwollen, dus dat wordt er vannacht weer uit...
Trouwens, hier is het prachtig weer, het zonnetje schijnt, we hebben alleen gisternacht regen gehad, gisteren overdag was het hier ook mooi weer... hebben wij nu geluk???

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 18:22

cheyenne01 schreef:
hm blijven over:quiney, irene, pistache, galant, indra, odessa of miranda.........

wie o wie

Odessa heeft al lang een veulen Clown
Al een dag voor Luna Tong uitsteken

Party!! Gefeliciteerd Melina! Party!!

Maartje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 18:28

gefeliciteerd melina

Pistache ook nog niet, wel zijn er vandaag, na een paar dagen rustig, weer wat veranderingen haar spenen wijzen nu naar buiten en haar buik lijkt iets naar achter gezakt, maar niks eraan. banden zijn al een week super slap staart kan nog steeds achterover op haar kont?

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 18:53

Dennis schreef:
Gefeliciteerd!!!!

@ Esme_27: Roos had dat vrijdag al (vorige week wel te verstaan Tong uitsteken) en nu nog geen veulen.

Dat het leek of ze weeën had?
Tja ik weet het niet, je gaat toch niet slapen als je het ziet Haha! Ze trok haar staart helemaal opzij zodat ik haar vulva kon zien, maar ze plaste of poepte niet. Maar dan zou ze haar staart ook omhoog doen, ze trok 'm helemaal opzij. En haar buik schokte een beetje.

Haar uier is ook weer aan het veranderen, is nog dikker en de spenen staan nu uit elkaar. Ik zag dat haar ene speen een beetje was gebarsten, zal ik daar wat opsmeren of niet? Ik zat te denken aan een beetje Purol ofzo? Is bijna hetzelfde als uierzalf..

Myrdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 19:27

Faniek schreef:
cheyenne01 schreef:

wie o wie

Odessa heeft al lang een veulen
Al een dag voor Luna

Gefeliciteerd Melina!

Dit is een andere Odessa, tja er zijn er twee Haha!

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 19:30

Myrdal schreef:
[

Dit is een andere Odessa, tja er zijn er twee Haha!
[/quote]

Heh mis ik iets is die van jou ook Odessa of weeeh Tong uitsteken

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 19:35

Hee Melina Gefeliciteerd! Ik vind Sake zo'n mooie merrie, daar moest wel wat moois uit komen!

@ Toutiemeis: ik had me al gemeld hoor, dus roepen hoefde niet meer Haha!

Vandaag kon de staart ineens bijna verticaal. De uier ziet er gewoon mooi uit, niets mee aan de hand. De vulva is een beetje ingetrokken en bol in het midden en het andere moment weer lang?! We hebben vandaag ook zaagsel in de stal gedaan onderop en Siena ging zaagsel eten?! Maar ze plast op het moment erg veel, dus dat zaagsel was wel nodig. Nu heeft ze een hele schone stal en daar moest natuurlijk bij geschraapt en geproest worden Haha! Ze kan nu ook elke avond nog op de wei, dus daar mag ze het ook doen van mij Haha! In elk geval staat ze er lekker bij, maar ziet het er niet uit alsof het elk moment kan komen. Maar ik ga ook maar niet meer op allerlei tekenen letten, ik laat me maar verrassen.

Myrdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 19:38

@Faniek: Nee, ik heb alleen Myrre maar. Maar het was mij ook al eerder opgevallen, vandaar...

Syrianda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 19:43

Sake: Gefeliciteerd met de kleine man. Heb je foto's al even bekeken. Hij sis erg mooi. Jammer van het weer anders had hij lekker buiten kunnen spelen.

Esme_27: Jeetje ook nog niets! Ga je vanacht dan weer slapen?

Myrdal: Oh jee vanacht weer eruit! Wordt toch ook wel eens tijd.

Fnanne: Arme fanja...zo'n bewegelijke buik lijkt mij niet altijd even prettig. Bren vind het meestal niet fijn.

Sjen: Ach gut Ik weet hoe je je voelt! Beide wachten we al lang genoeg dacht ik zo. Hopelijk gaan de dames binnenkort ons verblijden met kleine veulentjes

Miran: Leuk leuk!!!!Afwachten maar

Dennis: En hoe staat her ervoor?

Jesje: Wat een mooie buik heeft jou dame.

Update bren:

Uier blijft ondanks weidegang of longeren mooi vol. Veulen is nog steeds heel actief. Banden zijn harstikke los. Vulva lijkt langer. Hij was gisteren opgezet...leek vandaag weer wat minder. Geen opening gezien tot nu toe.
Eten gaat prima. Bren mag graag liggen met allerlei geluiden die erbij horen. Mijn stalgenoot schrok hier gisteravond zodanig van dat ze dacht dat bren ging bevallen. Enkel lag mevrouw te slapen met de daarbij behorende geluiden en gekreun. Bloos
Heel actief is ze nog en kijkt goed uit d'r ogen. Niets duidt er bij ons op dat we a.s. nacht iets hoeven te verwachten. We zitten nu op 352 dagen dracht en wachten maar rustig af.........we gaan maar weer aan de valium.....wachten is niet mijn sterkste kant Haha!

Myrdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 19:49

@Hannelore: Ik snap precies wat je bedoelt, zelfs als ik slaap dan wordt ik nog geregeld wakker. Oei hoe zou het met Myrre zijn.
En jij zit al op 352 dagen, ik hoop niet dat Myrdal zolang wacht. Wij zitten nu op 339, dus dat valt eigenlijk nog wel mee.

DMHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 20:44

iedereen van harte gefeliciteerd met de geboren veulens!

Ik moet nog ong. 4 weken wachten voor de mijne. Ben het wachten eigenlijk wel zat nu, overal om me heen worden veulens geboren. Afgelopen 2 nachten zijn er ook weer 2 veulens bij ons op stal erbij gekomen. 3 van de 5 zijn er nu geboren en mijn merrie is natuurlijk weer als laatste uitgerekent... Huilen Huilen
Nog meer mensen hier die in het zelfde schuitje zitten en geen geduld meer op kunnen brengen?