2 prachtige bonte merries,gefeliciteerd Moos en Kabayo! Mooney, jij ook nog gefeliciteerd!
xYaartje
Geplaatst: 26-03-22 09:30
Gefeliciteerd Kabayo wat een prachtig merrie veulen
Gefeliciteerd Mooney ook jij hebt een onwijs prachtig merrie veulen<3
AM_Horses: Nu je het zegt inderdaad herinner ik mij dat weer dat je dat toen ook gepost had dat Nigrante haar buik dunner was. Dan is veulen echt gedraaid bij Maria en zit ergens zo verstopt in de buik waardoor Maria dunner is nu. Hopelijk is dit aanzet dat ze nu echt met die uier gaat beginnen te vullen Nigrante is zo te lezen bijna veilig
En laten jullie ook voor mij 1 of 2 merrie veulens over? Hoop hier zo op een merrie veulen bij Maria (als het uiteindelijk maar gezond is. Dat is het belangrijkste!).Het is wel het jaar van merrie veulens dit jaar
Wauw wat een prachtige veulens zijn er geboren! Gefeliciteerd alle 3 Maar uhhhhm...laten jullie nog een merrie voor mij over?
En voor mij!
Jaydee_WP
Geplaatst: 26-03-22 09:48
Yeah!! Eindelijk! En dan ook nog soort van tegelijk Moosss en Kabayo! haha! Wat een lange stelten Moosss en wat leuk die 4 hoge witte benen Kabayo! En mooney, wat onwijs leuk zo'n palomino!(hopelijkkrijgikookeenpalomino... )
Van harte alledrie!
Caresse07
Geplaatst: 26-03-22 09:50
Gefeliciteerd Moosss Wat een plaatje
Gefeliciteerd Kabayo Ook al zo'n knapperd
Gefeliciteerd Mooney prachtig meisje
En weer allemaal merries
Ik hoop dat er nog een merrie over is voor ons en dat er ook nog wat verf voor de vlekken over is Bevestigd wel steeds meer het gevoel dat Caresse een hengstveulen krijgt
Gefeliciteerd Kabayo! Ik hou ook wel van dat subtiele wit in combinatie met 4 hoge witte benen. En een merrie! Jammer dat je het gemist hebt, stiekeme Zilver. Maar ze heeft je ook nogal een uitputtingsslag bezorgd. Gelukkig staat het er gezond en wel naast!
3 prachtige merrieveulens,hopelijk blijven er nog over want na 5 jaar wil ik ook wel weer een merrieveulen hebben haha.
Maar als ik het goed heb zijn er nog een hoop spannende merries over.
Pepper loopt ook vlot door nu,pleeborstel is weer aanwezig deze ochtend en uier weer voller. Nog een week of 2 gok ik.
Redd
Geplaatst: 26-03-22 10:47
Wauw. Gefeliciteerd, wat een mooie veuelens. Kabayo, wat een fijn tijdstip. Wel bijzonder dat ze het na zo lang waken nog eruit gooit als je net niet kijkt
Moos, die stelten waren ook het eerste wat me op viel. Wel echt een heel knap veulen ook
Die van mij doet alleen aan melk lekken, niet aan bevallen
Kabayo wat een prachtig merrie veulentje! Voor die aftekeningen zou ik meteen tekenen als ik zo'n veulentje uit mijn merrie zou krijgen als ze oud genoeg is.
Kabayo wel 4 mooie witte hoge benen! Prachtig! Gefeliciteerd!
Mooney gefeliciteerd nog, mooie palomino en groot!
Moos groot veulen! Gefeliciteerd!
xYaartje
Geplaatst: 26-03-22 11:37
Bedenk mij nu net ineens dat Zoë vandaag officieel veilig is . Zij zit vandaag op 300 dagen dracht . Nu zijn alle drie de merries veilig en is het echt uitkijken naar alle 3 de veulens .