Nabelle is echt schattig VDS. Als nr. 2 er ook zo is kun je je wel heel rijk noemen!!
Vulina ik ga direct even van jouw knappe King genieten!!
Dianne kunnen wij ook meegenieten??? Dat zou gaaaaf zijn.
Cynth ik bedoel echt onder aan, voor de knie zeg maar. Daar is Tenna echt dik te noemen daar waar altijd een kuiltje is is nu een lichte bolling te zien.
Tjinta beterschap zeg.. Mijn moeder heeft het nu al voor de 2e keer te pakken. Mijn vriend heeft het ook gehad, ik gelukkig nog niet, ben er ook nooit zo vatbaar voor(afkloppen).
ik wil ook een veulen!! maar hier duurt het niet zo lang meer denk ik het begint er op te lijken verwacht vannacht niks en morgen denk ik ook niet maar in de loop van de week... zou het maar zo eens kunnen
Zo... ben een paar dagen even druk geweest en... HOP! Allemaal PRACHTIGE veulies!!! Gefeliciteerd allemaal! Dat vlekkie!! Wat een stoer beestje!
Hier gaat de buik gestaag verder. Inmiddels al op 254dagen. De kleine boef is ontzettend druk. T buikie wiebelt en wachelt alle kanten op.
Als ik al die lieve ukkies voorbij zie komen moet ik het geduld uit m'n tenen halen hoor!
Ik ben zo benieuwd hoe t kleine boefje eruit gaat zien! T wordt vast een knappert! Met een knappe papa en mama met t toch lukken?
Vanaf wanneer gaan de uiers eigenlijk vullen? Ik zal morgen eens een fotootje proberen te maken. Mevrouw is best preuts en mept je meteen weg als je er alleen al naar wijst! hihi.
Fijne avond allemaal! En voor diegene die in spanning zitten: goede wacht.
gblover
Geplaatst: 17-03-13 23:59
Liekelianne schreef:
Nicole ik zie dat essieprinsessie er ook nog niet bij staat!!
17maart- littinks eshra SL drachtig van Orbaldo II
We staan er ook niet bij 19 maart - Ganseblumchen drachtig van Wynton