Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en we wachten...geduldig...
NOT... Charisma schreef:Dan moeten ze beide nog 2 dagen de billen dichtknijpen!![]()
Ja, wordt idd spannend, besef dat ik zomaar even in de nabije toekomst een beebje ga hebben!![]()
Uier is wel dik, maar loopt nog steeds terug, slap is ze al, dus geen verandering daar. Ben echt benieuwd wanneer en of ze nog veel gaat veranderen of dat ze het er zomaar uitgooit zoals ze nu is.
kan voor alle dagen zijn, kan ook nog enkele weken duren... ze houdt ons in spanning...
Gefeliciteerd!
topic!
en dat kan bij het andere stuk weiland niet.

Althans alle veulens die hier geboren zijn die ik heb zien/voelen trappen met regelmaat waren allemaal geboren voetballers oftewel hengstjes
Knappe vent is Sirius!
Ze zien er goed uit en tjah Valki ik vind haar echt superleuk vooral die stipjes op haar benen
Ze hebben het maar zwaar de dames.. Oei spannende merrie wellicht had ze het even moeilijk? 

Heb ik eergisteren ook gedaan, ideaal! en inderdaad een pak haar! en dan laat ik dat liggen voor de vogeltjes gaan ze alsnog op Kita zitten het haar eraf plukken en hun witte kwakje achter laten op haar keurig gepoetste vacht 

Nee, serieus draagt mooi en blijft een superleuke dame 
Ik ga nu even alle topics bekijken zal daarna foto's van mijn dames plaatsen, heb ze zonder gewassen en lekker gepoetst.. Er moet nog veel gebeuren voordat er bij hun wat uit komt.