Wat een prachtige veulens!!!!(En trotse moeders)Hihihi Gefeliciteerd met jullie nieuwe kroost!!
Judith_VB
Geplaatst: 29-01-09 22:35
ArabianRanch schreef:
" ik zeg het nog een keer: AFBLIJVEN!!!"
Over lichaamstaal gesproken, schitterend om te zien toch.
Knap kind hoor. Hoe vond hij zijn dekje? Sprong hij niet alle kanten op?
Heerlijk gezond en wel en lekker buiten. Wat wil je nog meer.
Groetjes,
Juut
ArabianRanch
Geplaatst: 29-01-09 23:11
Judith_VB schreef:
" ik zeg het nog een keer: AFBLIJVEN!!!"
Over lichaamstaal gesproken, schitterend om te zien toch.
hihi, moet je nagaan hoe een wervelwind ze is, vooral toen de halfbroer van Saleem (Azim) ff zijn zegje deed, oei Nee hoor, dekentje erop gelegd, hij geeft nergens om. Worden ze mega makkelijk van 'de wezens'
Ik ben weg, ff weekendje rijssen, zondag terug, GRTJSSSSS
Sjoert
Geplaatst: 30-01-09 11:56
yfande schreef:
Sjoert, hoe is't met de Grande Dame ?
Lijkt allemaal goed
draaakje
Geplaatst: 30-01-09 12:14
wat een mooie naam, hoop zo dat hij er goed door komt. vind de merrie er zo lief uit zien. vind hem wel nog heel wankel.
en ik had nog een vraag. ontsmetten jullie de stal voor het veulen komt? syl staat wel bijna nooit op stal, maar toch. er ligt normaal stro bij haar in de stal en echt alle natte plekken en mest word er uit gehaald. (elke keer nadat ze erin heeft gestaan) ik wil zowiezo voor het veulen komt nog een keer goed met een doekje en wat water de wanden schoon maken, en de spinnenwebben weg halen, maar moet ik de stal ook ontsmetten? op de fokstal waar ik heb geholpen een aantal jaar terug deden we dit nooit, daar maakte we ze wel schoon met een hoge druk reiniger, en dan schoon stro erin. en als jullie dit doen, waarmee dan
in april kan het nog best koud zijn en als het nat is komt veuliepeulie wel af en toe op stal om te slapen. (ipv op de koude grond) dan wil ik wel zorgen dat ik hem/haar niet in een bacterie put leg
littleroosie
Geplaatst: 30-01-09 12:37
Zo ik loop ook weer lekker achter! Al 2 veulens wat ontzettend gaaf en van harte gefeliciteerd!!
Vraagje, mijn merrie lijkt hengstigheid te tonen? Ze is op 9 maanden dracht, moet ik me zorgen maken?
heb ik ook net gehad littleroosie , heb een test gedaan en ze is nog mooi drachtig....maar elke merrie is anders natuurlijk ,als je twijfeld toch effe laten opvoelen of ook zo'n predictortestje doen
Hallo sjoert, als ik me goed herinner had jij een merrie drachtig van westenwind. ik weet alleen niet of dat nou dit jaar was of vorig jaar, maar als het vorig jaar was wat is er dan uitgekomen, ben een beetje benieuwd naar westenwind kindjes