Even een vraagje,hoe lang van te voren wordt de staart slap,ik kan hem nu bijna op Adhira's rug leggen maar soms spant ze hem aan en dan gaat het niet. Uier is nog beetje hetzelfde. Flanken lijken wat ingevallen.
Debby Yashilha heeft nooit gehad dat je haar staart op haar rug kom leggen ,ze spanden hem altijd Ze lijkt inderdaad anders Wat een prachtige veulen zijn er weer geboren,allemaal gefeliciteerd Hier nog even een fototje van Boe
Geen lekkere zonnige foto's,maar ik vond ze wel leuk
Adhira, mijn merrie heeft ook nooit de staart plat op de kont gekund.. het verschilt per merrie, maar als Adhira het al wel kan en ze verandert qua vorm enzo.. hou haar in de gaten!
Muzefee: Waarom niet dekken als ze maandag hengstig gaat worden? Spoelen kan ook na het dekken gebeuren?
Amandake: Pricilia doet goed haar best, ziet er toch al goed uit
Dana: Een hengstigheid van 15 dagen bij Summer?!
TabeR: Eet de kleine al een brokje mee met mams? Alleen vangen zal makkelijker gaan als je moeders wat brok voert zodat ze blijft staan en de kleine ook bij je wil komen voor een brokje.
hij mag nu eindelijk drinken, de veearts is geweest voor een prikje en een infuus voor niki, de nageboorte is er nu eindelijk af, nu moet ie nog poepen en plassen kan ik dan eindelijk gaan slapen
Areke, Gem en Dana gefeliciteerd!!! Muzefee heb al in je topic gereageerd.. maar nogmaals wat een mooi veulen en super mooie foto!!! Enne.. ik heb net mijn 5e rijles gehad.. best eng.. maar het is zo´n stoer gevoel als je zelf zo´n ding bestuurd!!!
nog geen poepjes en plasjes gezien, maar hij doet het verder prima, dus we kijken het even aan, de VA is standby, we moesten even aankijken tot een uur of 9