Hier ook even een foto van Jolly (v. Wolfgang). Jolly is drachtig van Skydancer en is 14 april uitgerekend. Ze is al lekker dik, waggelt alleen nog maar
Gefeliciteerd Nimber! Zijn er gisteren nog foto's gemaakt? Ben eigenlijk wel benieuwd Had ook graag naar Emmen willen komen maar door alle drukte is dat niet gelukt.
Libel maakt het dus al spannend... Hoe is het met Hinke? Die had laatst toch ook al dat ze de melk liet lopen?
@cojolly, leuke foto's. De merrie staat er ook echt zo bij van pfff wat heb ik een dikke buik...
lekkere dikke merrie cojolly ziet er goed uit hoor!!
nou hier geen veulens hoor!!! de race van eerst geborene van sollenburg gaat gewoon door
het hele dikke zooitje staat heerlijk buiten te genieten. de ene dikker dan de ander. terra zag me en dacht doei en nam een spurt naar achter toe, die dacht zeker dat ik haar kwam halen ofzo.
Hinek lijkt alof het nog lang gaat duren. Ik twijfel nu dus ook echt volgens mij komt het gewoon in mei terwijl de veearts heeft gezet met het opvoelen dat het hooguit nog een week of 2 gaat duren maar ze heeft gewoon niet heel veel uier en het melkdruppen doet ze ook niet meer (uier is ook minder dik zeg maar)
Ik heb gister nog foto's gemaakt van Vreya, op dag 300!
Alles gaat hier goed! Ik merk wel dat ze er veel last van heeft.. Maar ze heeft ook zo'n dikke buik!!! En ik zie het ook de hele tijd bewegen, en niet zo'n beetje ook. Is dat normaal?? We hebben nog 2 merries en zijn bijna even ver drachtig als Vreya, maar daar zie je het veulen maar heel soms echt goed bewegen. Ik zit wel eens aan een tweeling te denken... maar dat hoop ik toch niet
die van sterre is ook heel erg bewegelijk, toen ik er afgelopen dinsdag was was het veulen zooo druk.. toen ik met mn hoofd tegen de buik zat schopte het mn hoofd gewoon weg! maare die is heel druk.. die van ukkie wat minder maar die heeft wat meer ruimte geloof ik dus die zie je minder bewegen..
pff om 3 uur word ukkie als het goed is opgehaald.. zal dr echt gaan missen.. ookal heb ik niet veel met dr gehad, in het begin wel.. toen hing ze ook helemaal aan mij, nu ben ik meer met sterre bezig met rijden enzo, nu geen rijden meer dan. maar ze zondert zich ook veel af, ukkie, hoe verder de drachtigheid zich vorderd.
vriendin heeft net gekeken, en ze heeft eigenlijk nog weinig uier.. maar goed de melk drupt er wel volop uit.. dus ik ga aant eind van de middag nog ff kijken, en vanaaf rond een uur of 9 ofzo.. en dan mag herman om t uur gaan kijken
Hier de allereerste buitenfoto van Esperanza met halstertje om! @t Nimber: Dankjewel @t Cristamoor Dankjewel @t Semra Dankjewel en ja moeder Natuur heeft haar goed ingepakt @t Neonlight dankjewel hopelijk Heeft Esperanza de Babyboom geopend! At Mayday Dankjewel At Antoontje Dankjewel At Jessje Met Esperanza gaat het goed ze is wel nog erg wankel maar al erg eigenwijze tante! At Crazy funky dankjewel At Vrijalover dankjewel! ikhad ook een merrie besteld hahaha At Amandaké´dankjewel At Iwayalover dankjewe
zo iedereen ff bedankt dan hier de eerste buitenfoto van die kleine met halstertje om! Totally in luvv en als laatste moeder en dochter