Het is heel goed gegaan. Ze had wel beetje hulp nodig en lag wat ongelukkig, maar ging super verder. Toen ik bezig was, zei ik al gelijk; het is een merrietje. Ze sprong er nog letterlijk net niet uit en wilde al gaan staan toen ze er pas half uit was.
Melkbar vond ze ook echt heel snel. Even moeten wachten op 1e hoopje, maar ging ook goed.
Haar zoon mocht gewoon kijken en contact maken, dus dat is wel mooi om te zien. Jammer dat het nu regent.
Zoveel wit had ik uit deze combi niet verwacht. Ze heeft zelfs een wit vlekje op dr been. Achter 2 hoge witte beentjes.
En achter lange witte stelten en heel apart een wit vlekje op dr ene voorbeen wat maakt dat ze dubbel geregistreerd kan worden.
Weet nog niet of we dat belangrijk vinden en ook gaan doen, maar had niet zoveel wit verwacht.
Dank jullie wel weer ☺️
garffpamela
Geplaatst: Gisteren, 22:35
Ponytante heel veel sterkte. Fijn dat je een pleegmerrie hebt gevonden. Maar zo verdrietig om je eigen merrie kwijt te raken.
Superpony gefeliciteerd en alle andere veulens die ik misschien gemist heb…
magic_lover
Geplaatst: Gisteren, 23:33
Gefeliciteerd met de veulentjes welke weer geboren zijn, heel knap!
Wat fijn dat het koppelen met de pleegmerrie gelukt is ponytante!
Hier doet de lieve brutale man het goed, het is echt weer een heel mensgericht veulen (dat hinnikje zodra hij je ziet, ohh smelt )
Ben er heel content mee! Vandaag heel even laten lopen om te kijken of het eventueel leuk is om mee naar de keuring te gaan. Hij vind vooral heeeel hard scheuren door de wei erg leuk namelijk
Lekker eigenwijs Het liefst staat ie de hele tijd zo, ongeveer in je broekzak En vandaag met moeders mee op de trailer vh eerst, ook peanuts voor meneer
Dierenarts meteen even laten kijken na het navelbreukje, die was al bijna helemaal dicht nog wel even in de gaten houden, maar hij had goede hoop.
nieky1993
Geplaatst: 54 min geleden
Ik lees morgen weer bij..voor nu nog vlug het lijstje
Lijst veilige merries. Stuur mij een pb als je op de lijst wil Pony's vanaf 300 dagen, paarden vanaf 320 dagen Rensju - Bjoet - 335 dagen Winston_f - Fiona - 326 dagen