Fotsy schreef:Ik zou ook wel weer dekken. Doen jullie dan ook dezelfde hengst? Ik zou dan wel andere hengst nemen. Kans dat de combi niet goed valt is er toch wel zou ik denken of niet?
De bedoeling was dezelfde hengst het is ook gewoon een goedgekeurde hengst met al redelijk wat nakomelingen.
Deze infectie kan door meerdere oorzaken worden veroorzaakt maar zover ik begreep niet van de hengst.
Jade is tegen het einde van haar dracht nog wel ziek geweest en hij zou het toen opgelopen kunnen hebben maar ook eerder of tijdens de geboorte of doordat die misschien toch te weinig biest heeft binnen gekregen of toch omdat wij iets niet goed hebben gedaan...
Het kunnen zo enorm veel dingen zijn en we weten niet wat precies de oorzaak is geweest en de artsen ook niet .
We laten haar sws zodra ze wat tot rust/bij is gekomen volledig checken ook even een bloed testje voor alle zekerheid om te weten of ze niks te kort komt oid puur voor haar gezondheid ook.
En voordat we iets doen gaan we het nogmaals met de dierenarts(en) overleggen
Ze is voor ons absoluut niet als fokmerrie bedoelt trouwens, alleen was dit een enorm grote droom van mijn moeder (stiekem ook wel van mij
).
Succes vannacht voor de wakers paasbabys altijd leuk
Laatst bijgewerkt door Happy_Hippie op 08-04-23 22:03, in het totaal 2 keer bewerkt