Ik zit voornamelijk als een slappe zak friet op de bank...Maar vroeg op hok gaan vanavond. Maar zit toch ook wel de hele dag in de spanning over Pony popje
relaxen en niet te veel zorgen maken. Rhino krijgen ze maar moeilijk, hier is direct contact tussen besmette en zwakke dieren voor nodig. Mijd de stal sowieso wel de komende tijd
Bonnie, relaxen. Je kan weinig doen. Of je merrie nou geënt is tegen rhino of niet, daar kan je nu niets meer mee. Het beste is inderdaad die stal mijden en desnoods voorlopig met je merrie even niet meer het erf af. Maar 15 km is nog een aardig afstandje. Dus relax
usamontana
Geplaatst: 17-03-13 18:53
Montana haar hele buik ( zat al niet veel, maar toch) is volledig weg! Ja, en echt weg! Van voren is er niets meer van haar dracht te zien. Enkel haar uiers verraden nog haar dracht! Iemand ervaring hiermee????
Hoe ver is ze? De laatste weken draait en daalt het veulen en dan verdwijnt de buik. Dais moet nog 3 weken en gisteren was haar buik (die ze niet eens had, maar goed) ook ineens weg. Is heel normaal
Heey luitjes wat fijn al jullie berichtjes! Voel ik mij gelijk wat geruster! Monty is 20 Maart uitgerekend! Dus idd bijnaaa..... Maar kan dit betekenen dat ze binnenkort zal gaan bevallen?
Dankje meiden, nu gaat ik zo ff me mandje in ben gesloopt whahha
Tjinta
Geplaatst: 17-03-13 19:36
Whis welterusten het was een enerverende nacht/dag!! maar echt een superkereltje en je hebt m al live kunnen bewonderen. Ik ben heel benieuwd naar de foto's van Patrick.
Woogy, Pony doet het goed, rent nog fit rond zo op de foto te zien.
usamontana Hihi buik weg, bekend.... ik heb de afgelopen week ook al een paar keer getwijfeld of ze echt wel drachtig is.. Vaak kun je het in de 'liezen' nog zien, daar is het gevuld. Dat steekt echter niet uit.