Helaas nog geen veulen, haar hele lijf is er klaar voor, maar de onrust ontbrak. Vandaag nog steeds druppels aan haar spenen en haar achterbenen vol spatters, slappe banden, slappe kling en alles wat nodig is voor een bevalling.. vanavond nog maar ene poging! Vannacht tot 4 uur opgeweest, de laatste 2 uur vrij onnodig, had al kunnen gaan slapen maar onze verzorgmeiden waren er ook en dus werd het wat later.
pretty
Geplaatst: 13-07-11 14:44
Oh ze zal er dan vast wel gauw werk van maken nu! Het blijft spannend!!
vanmiddag zijn mijn beide dametjes gechiped en geschetst. Ze waren vrij makkelijk dus het was zo gepiept Gisteravond belde de schetser, dus toen gelijk de dametjes even een halstertje omgedaan zodat ze wat makkelijker te hanteren waren vandaag.
Belgische haf stamboek is een raar stamboek. Moet 75 euro betalen + lidmaatschap, 30 maan haren incl wortel uit kyra trekken en opsturen, fotos van alle kanten + met moeder en dan moet ik zelf de dierenarts laten komen om te chippen en te schetsen. Vind dit een beetje raar.
horsi: komt dat omdat je buiten belgië woont of is dat standaard voor dat stamboek? Ik moest wel maanharen opsturen van moeder(s) en kind(eren), maar niet een bepaalde hoeveelheid. Vandaag heeft de schetser ook weer haren meegenomen (uit de staarten) maar dat is standaard procedure
Sirana is alleen nog maar verhaard op haar hals, hoofd en een beetje op haar billen... als je goed kijkt op de foto's zie je dat dat iets glimt ...haar beebvachtje is een btje mat... Op haar billen is ze lichter geworden dan haar vachtje en op haar hald donkerder... ohh en haar hoofd ook iets lichter!
@Dustinlover: leuke fotows
@MI: oehhhh spannend!!! ga het even in de gaten houden hoor ben zo benieuwd!!!! succes!!
Ga de papieren nu naar het nederlandse stamboek sturen ja, was toen niet mogelijk toen peeps gedekt werd maar nu wel. Morgen wordt kyra voor t eerst bekapt ze zal vast wel braaf zijn want is erg makkelijk.
Leuke fotos dustinlover Gerano al hangende maantjes bij kyra willen ze maar niet gaan hangen haha.
@Horsii: dat komt vast goed bij de smid..!! sirana is al bekapt en ging super...!!!! en die van jullie kon al zo braaf dr voetjes optillen toen sirana nog niet eens bestond dus ik heb er alle vertrouwen in hihi
@Horsii: ja ze was super lief!! ze schrok alleen van het karretje met spulletjes ( vijl enzo) maar de hoefsmid ging haar een btje kriebelen enzo en toen was hij haar beste vriend hahaha