manueeltje, spoedig een veulen, een prachtig veulen gewenst en sterkte met je beslissing
hisse staat nu ook 24/24 en 7/7 buiten, met stal en schuilhok, de pony's ook, jeanneke is en blijft nog even hier en de nieuwe, de rest vliegt van de week ook buiten
Maak ik weer wat mee ,nja eigenlijk Jilleke arm ding.... Breekt uit weide en komt in paddock terecht bij Romabel ,hij is 2 x plat boven op haar gaan liggen!! Uiteindelijk uit elkaar gekregen dank zij pension-klantje van ons...weet niet wat voor gevolgen dit gaat hebben..ze zit op dag 345 vandaag...arm ding staat nu gewoon weer rustig op stal maar ze was compleet buiten adem pfffff...
joto: de drafknop nog steeds zoek? anskjen had dat ook, naar de keuring toe twijfelde ik zelfs of ze het wel kon jawel hoor, eens de knop gevonden maken ze er prachtig gebruik van
manueeltje84
Geplaatst: 28-03-10 17:32
Let op mijn woorden wet look gaat op 31 maart, exact de datum waarop enjoy vorig jaar geboren werdt
Hoop dat Melody vanavond wat gaat doen maar reken dr niet op,..vanochtend was ze erg rustig weer.Zo'n weekendje is toch vermoeiend zit met dikke ogen en hoofdpijn op de bank!Zullen we duimen voor een babyboom vannacht?
Ja Silketje die is nog steeds stuk haha, nou vind ik het niet erg dat ze makkelijk galoppeerd, maar ben erg benieuwd hoe ze de draf laat zien. Tijd zal het leren.
Vardau gaat ook eerder, ben ik van overtuigd. Zolang ze nog maar even 18 dagen braaf wacht
Ik hoop het Bren! Zus Diara bewoog gelijk geweldig, was geen twijfel over mogelijk dat die zou gaan scoren (wat ze ook gedaan heeft)
Met een week of 2 blijven ze 24/7 buiten, dan komen Vardau en Vrony op stal (of wie er maar eerder wil haha), dan plakt ze ook wat minder, en wie weet ontdenkt ze dan wat.
Amandake, wij hebben ook zo'n mini staan , nu 326 dagen . Ongeveer hetzelfde uiertje. Wat me opviel bij haar , en dus ook bij jou ...zehebben bijna geen tepels !!!!
Zakt dat nog verder uit , heb zo'n gevoel dat het heel niet goed is
MelodyT
Geplaatst: 28-03-10 18:19
Even fotootje van Melody vandaag... Uier hing hars aan maar was er nu het lopen afgevallen dus die stat er niet op..
suusantana
Geplaatst: 28-03-10 18:30
Pippalex gefeliciteerd! Wat een mooi veulen!
Bij die van mij is nog weinig verandering. Eet al een dikke week niet veel meer, maar uier is nog weinig aan te zien.