Op zich zie ik door de bomen (nou goed, de lijst op pagina 1) ook het bos niet meer hoor. Ik heb geen idee wie ik nou moet volgen, wie niet etc.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Geen tijd voor

) en ze is er van af
manzano schreef:100x ze staat, ze ligt, ze staat oh, ze kijkt achterom valt bij mij ook onder het kopje onzin
Maar goed, ik hou cheyenne maar een beetje in de gaten. Wel zo leuk dat ze van een bokker is
manzano schreef:100x ze staat, ze ligt, ze staat oh, ze kijkt achterom valt bij mij ook onder het kopje onzin
Maar goed, ik hou cheyenne maar een beetje in de gaten. Wel zo leuk dat ze van een bokker is

Ik vroeg het me af.... of dat het bijv. anders is als je zo'n pop-up camera kiest ipv streaming (ik kies die altijd maar). manzano schreef:Dat zeg ik niet, maar het leest gewoon vervelend bij..... pagina's vol met dat soort opmerkingen. Echt ontopic is het niet..... vooral de opmerkingen... ze ligt... en nu staat ze weer... wanneer zou ze weer gaan liggen etc etc?
Dat soort dingen interesseren me idd niet. Ik hoef niet te weten hoe vaak een merrie d'r kont geschuurd heeft in de afgelopen 24 uur etc.
Prima hoor dat jullie het daar over hebben. Ik zeg alleen dat het er niet overzichtelijker van wordt en dat een vraag van: wie heeft er vanacht een veulen gekregen heeft... ook best even tussendoor beantwoord kan worden. Zeker omdat de merries zich niet zo netjes aan hun data houden

)
kijk maa eens goed....manzano schreef:Ja maar als een merrie gewoon ligt te slapen of wat ook.... ik snap het wel, maar er wordt (jullie blijven zelf vinden van niet) dat er een hoop offtopic wordt geloeld
Citaat:En voor de mensen die continu meelezen is het geven van de namen (die dan toch al besproken zijn) net zo'n grote moeite als het typen dat mensen zelf maar moeten bijlezen

Citaat:edit: ik noemde ook maar wat voorbeelden..... er worden ook dingen genoemd die echt niet relevant zijn.
Citaat:Maar ik ga er verder niet op door..... ik ga maar eens wat nuttigs doen ipv naar die cams staren (man, jullie moeten een verslavingswaarschuwing op de 1e pagina plaatsen![]()
)

Ik zit al dagen tegen cams aan te kijken waar geen fluit gebeurd en toch is het verslavend
MarijeR schreef:
@Tinne, uitgebreide updates over mijn merries staan voornamelijk op het Engelse message board. Maar dan moet er natuurlijk wel wat te melden zijn. Op dit moment zijn ze erg saai. Al lees ik net hier dat Kyra heeft liggen rollen, dat had ik zelf gemist toen ik onder de douche stond