[HK][barncam]Foalcamobsessus Eyespoppingoutus 2006 #2

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 16:38

Beetje nutteloze opmerking Sjoert
Op zich zie ik door de bomen (nou goed, de lijst op pagina 1) ook het bos niet meer hoor. Ik heb geen idee wie ik nou moet volgen, wie niet etc.

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 16:39

Ze vraagt of er nog veulens zijn geboren.
Dat had ze bij kunnen lezen.
Wie je bij gaat houden is min of meer afhankelijk van updates..

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 16:41

ja maar er wordt zoveel onzin gepost dat ik niet continu alle berichten bijlees Geen tijd voor

Kimmes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 16:44

Het is de bedoeling dat er GEEN onzin wordt gepost,zodat er gewoon goed bij te lezen is

maroes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 16:45

Kyra was net aan het schoppen naar haar buik en daarna ging ze rollen.
Beetje last van het veulen Kyra?

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 16:46

100x ze staat, ze ligt, ze staat oh, ze kijkt achterom valt bij mij ook onder het kopje onzin
Maar goed, ik hou cheyenne maar een beetje in de gaten. Wel zo leuk dat ze van een bokker is

Kimmes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 16:47

Liggen en biggen (he Marije? ) en ze is er van af

Kimmes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 16:49

manzano schreef:
100x ze staat, ze ligt, ze staat oh, ze kijkt achterom valt bij mij ook onder het kopje onzin
Maar goed, ik hou cheyenne maar een beetje in de gaten. Wel zo leuk dat ze van een bokker is

Tja,dat zijn de teksten al 3 jaar in dit topic.
Als je dat al onzin vindt,dan kun je dus alleen wat neerzetten,als er eentje daadwerkelijk bevalt

essiether

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 16:51

voor het zelfde liedje is het een begin van een bevalling, dan is het wel handig dat als de eigenaar niet kijkt ook weet hoe de bevalling begint.
Dus echt onzin vind ik dat niet.
Wel onzin vind ik het als je wel wilt weten wie er bevalt maar niet bij wilt lezen

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 16:52

manzano schreef:

Op zich ben ik dat wel met je eens.
Als 1 iemand geplaatst heeft dat ze ligt, dan moet dat ook voldoende zijn.
Overigens is er een verschil tussen gewoon liggen (suffen) en zenuwachtig liggen.
In dat laatste geval wordt het spannender.

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 16:55

Dat zeg ik niet, maar het leest gewoon vervelend bij..... pagina's vol met dat soort opmerkingen. Echt ontopic is het niet..... vooral de opmerkingen... ze ligt... en nu staat ze weer... wanneer zou ze weer gaan liggen etc etc?
Dat soort dingen interesseren me idd niet. Ik hoef niet te weten hoe vaak een merrie d'r kont geschuurd heeft in de afgelopen 24 uur etc.
Prima hoor dat jullie het daar over hebben. Ik zeg alleen dat het er niet overzichtelijker van wordt en dat een vraag van: wie heeft er vanacht een veulen gekregen heeft... ook best even tussendoor beantwoord kan worden. Zeker omdat de merries zich niet zo netjes aan hun data houden

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 16:58

Is er trouwens een mogelijkheid dat je bij zo'n site die steeds wisselt tussen 2 camera's het beeld gewoon stil te zetten?? Dus dat je gewoon continu via 1 camera kijkt?

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 17:00

Nee, volgens mij kan dat niet manzano.

crazy_funky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 17:03

ik denk het ook niet, dat hebben hun zelf zo ingesteld en denk niet dat jij daar iets aan kan veranderen..

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 17:07

Ok Ik vroeg het me af.... of dat het bijv. anders is als je zo'n pop-up camera kiest ipv streaming (ik kies die altijd maar).
Het maakt me niet veel uit hoor, maar soms staat zo'n paardje net uit beeld van een van beide camera's. Vandaar dat ik het me afvroeg.

MarijeR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 17:10

manzano schreef:
Dat zeg ik niet, maar het leest gewoon vervelend bij..... pagina's vol met dat soort opmerkingen. Echt ontopic is het niet..... vooral de opmerkingen... ze ligt... en nu staat ze weer... wanneer zou ze weer gaan liggen etc etc?
Dat soort dingen interesseren me idd niet. Ik hoef niet te weten hoe vaak een merrie d'r kont geschuurd heeft in de afgelopen 24 uur etc.
Prima hoor dat jullie het daar over hebben. Ik zeg alleen dat het er niet overzichtelijker van wordt en dat een vraag van: wie heeft er vanacht een veulen gekregen heeft... ook best even tussendoor beantwoord kan worden. Zeker omdat de merries zich niet zo netjes aan hun data houden

De dingen die je noemt kunnen nu net het begin van de bevalling zijn. Als het in het topic gezet wordt, kunnen andere mensen ook de cam aanzetten en meekijken. Een hoop mensen vinden het namelijk wel leuk om de hele aanloop naar de bevalling te zien en niet alleen de 5 minuten wanneer het veulen echt geboren wordt

Als je echt alleen maar de bevalling wilt zien, kan je misschien beter gewoon de alert monitor aanzetten. Die geeft alarm als een merrie echt gaat bevallen met de link erbij.
Dan kan je alsnog het topic erbij halen en hoef je niet alles bij te lezen.

Ik wil overigens best iedere ochtend een lijstje maken met de veulens die de afgelopen 24 uur geboren zijn maar dan moeten de mensen wel de moeite nemen om even de pagina met berichten van de ochtend terug te zoeken. Ga dat natuurlijk niet voor Jan met de korte achternaam opzoeken

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 17:13

Ja maar als een merrie gewoon ligt te slapen of wat ook.... ik snap het wel, maar er wordt (jullie blijven zelf vinden van niet) dat er een hoop offtopic wordt geloeld
En voor de mensen die continu meelezen is het geven van de namen (die dan toch al besproken zijn) net zo'n grote moeite als het typen dat mensen zelf maar moeten bijlezen

edit: ik noemde ook maar wat voorbeelden..... er worden ook dingen genoemd die echt niet relevant zijn.

Maar ik ga er verder niet op door..... ik ga maar eens wat nuttigs doen ipv naar die cams staren (man, jullie moeten een verslavingswaarschuwing op de 1e pagina plaatsen )

Tinne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 17:27

Ik heb net even teruggelezen, maar heb ik over een update heen gelezen over Cheyenne en Kyra (en Fleur?), of zijn die (nog) niet geplaatst?

essiether

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 17:31

nee, er zijn nog geen nieuwe updates geplaatst
Het betekend dan meestal dat alles nog een beetje hetzelfde is...

DragonFlame

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 17:41

volgens mij staat die waarschuwing er al kijk maa eens goed....
en idd, ik lees hier continue mee, werd vannacht gewekt bij Jenny door de alert maar zou t ook wel leuk vinden zoals Marije zegt om eens vanaf begin te zien....

MarijeR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 17:45

manzano schreef:
Ja maar als een merrie gewoon ligt te slapen of wat ook.... ik snap het wel, maar er wordt (jullie blijven zelf vinden van niet) dat er een hoop offtopic wordt geloeld

Dat soort berichten zijn de laatste jaren nog altijd als ontopic beschouwd.
Sommige eigenaren zijn daar ook erg blij mee. Zij willen graag de tijden weten waarop hun merries liggen en als die in het topic gemeld worden, gaan ze aan het eind van de nacht (in Amerika) op de mail naar de eigenaar.

Citaat:
En voor de mensen die continu meelezen is het geven van de namen (die dan toch al besproken zijn) net zo'n grote moeite als het typen dat mensen zelf maar moeten bijlezen

Als het over een merrie gaat, staat die naam er toch bij

Citaat:
edit: ik noemde ook maar wat voorbeelden..... er worden ook dingen genoemd die echt niet relevant zijn.

Oh ja er wordt zeker genoeg offtopic reacties geplaatst. Vooral de oneliners 'ik ben er weer' en 'ik ga weer' zouden al een hoop berichten schelen.
Moet zeggen dat ik me daar zelf ook schuldig aan maak al meld ik regelmatig bewust in het topic als ik een tijd niet achter de pc zit. Dan weten een aantal mensen waar ik wel bereikbaar ben als een van mijn merries verdachte dingen gaat doen...

Citaat:
Maar ik ga er verder niet op door..... ik ga maar eens wat nuttigs doen ipv naar die cams staren (man, jullie moeten een verslavingswaarschuwing op de 1e pagina plaatsen )

Die waarschuwing staat er ook
Onderaan de tekst met links, pas op voor Foalcamobsessus Eyespoppingoutus.

@Tinne, uitgebreide updates over mijn merries staan voornamelijk op het Engelse message board. Maar dan moet er natuurlijk wel wat te melden zijn. Op dit moment zijn ze erg saai. Al lees ik net hier dat Kyra heeft liggen rollen, dat had ik zelf gemist toen ik onder de douche stond

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 17:52

hmm tot nu toe poppen m'n eyes er nog steeds niet uit. Was het maar zo Ik zit al dagen tegen cams aan te kijken waar geen fluit gebeurd en toch is het verslavend

maroes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 17:55

MarijeR schreef:

@Tinne, uitgebreide updates over mijn merries staan voornamelijk op het Engelse message board. Maar dan moet er natuurlijk wel wat te melden zijn. Op dit moment zijn ze erg saai. Al lees ik net hier dat Kyra heeft liggen rollen, dat had ik zelf gemist toen ik onder de douche stond

Ja dat moet het geweest zijn Marije,want ze was echt even onrustig

essiether

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 18:21

ik lees net dat cheyenne der uier wel aan het groeien is dus toch wat vooruitgang...
ik ben weg tot laters doeii

MarijeR

Re: [HK][barncam]Foalcamobsessus Eyespoppingoutus 2006 #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 18:47

Sierra drupt melk, Bev heeft een heads up gegeven.
En een low alert...
Laatst bijgewerkt door MarijeR op 28-03-06 18:48, in het totaal 1 keer bewerkt