Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Laylah2002 schreef:Vanaf wanneer kan ik eens wat melk testen?
En hoe halen jullie een beetje eruit zonder dat je echt 'melkt'
Vulina schreef:Laylah2002 schreef:Vanaf wanneer kan ik eens wat melk testen?
En hoe halen jullie een beetje eruit zonder dat je echt 'melkt'
Hoever is ze nu?
Je hoeft pas te testen wanneer ze voorbij de 320 dagen zitten of eigenlijk liever pas als ze zelf al wat loslaten. Ik melk eigenlijk nooit, test pas als er wat te testen valt.
Vulina schreef:Cio, Inaico heeft al een jaargang veulens lopen, Kallmar nog niet. Inaico is misschien commercieel gezien aantrekkelijker.. Kallmar heeft een iets gezonken rug en neerwaartse romp richting en zware hals. Inaico's veulen waren ook iets neerwaarts gebouwd, maar volgens mij heeft hij zelf een sterke bovenlijn..
Laylah2002 schreef:298 dagen pas zit ze nog lang niet aan... Maar wou ook niet te laat zijn aangezien ik niet weet hoe zij is met bevallen niet dat ik op stal kom en er ligt het 's morgens een veulen in de stal
tinkerbellz schreef:Spannend CP! Ik ben benieuwd of hij/zij nu snel komt!
Hier heb ik zorgen... Vanavond heb ik ze voor het eerst weer even in de bak gedaan sinds de val, maar de kleine is toch nog niet zuiverIk heb een filmpje doorgestuurd naar de dierenarts en hij vertrouwd het ook niet helemaal, morgen komt hij langs en gaat hij waarschijnlijk op de foto...Ik maak ze zoveel zorgen, ik hoop zo dat het meevalt
Vulina schreef:Laylah2002 schreef:298 dagen pas zit ze nog lang niet aan... Maar wou ook niet te laat zijn aangezien ik niet weet hoe zij is met bevallen niet dat ik op stal kom en er ligt het 's morgens een veulen in de stal
Heel hard gezegd, als ze nu bevalt, is het veulen zo goed als niet levensvatbaar. Mocht het nu komen, dan is het sowieso foute boel.
Vulina schreef:Laylah2002 schreef:298 dagen pas zit ze nog lang niet aan... Maar wou ook niet te laat zijn aangezien ik niet weet hoe zij is met bevallen niet dat ik op stal kom en er ligt het 's morgens een veulen in de stal
Heel hard gezegd, als ze nu bevalt, is het veulen zo goed als niet levensvatbaar. Mocht het nu komen, dan is het sowieso foute boel.