Noisy wat leuk dat je het veulen gezien hebt! Dat maakt het allemaal weer net iets echter!
Dat zal wel dat je even moet omschakelen CL!
Fotsy dat is nogal een date met een rietje hé. Gelukkig heeft ze nog haar aanbidder IRL (Marcel),maar daar voelt ze dan weer weinig van of het is aan haar knieën ergens.
Kiki dat is ook een bijzonder verhaal,deze keer gaat het gelukkig anders zijn!
KBK soms kunnen ze inderdaad zo hun momentje hebben dat ze iets minder fit zijn,ik zie dit bij de meesten hier wel eens. Even later is dat dan weer voorbij. Dan denk ik ook dat hun veulen even minder goed ligt,of zouden paarden ook kunnen misselijk zijn van de dracht,net als mensen?
Neon lijkt op heel mijn kudde mini's.Die smelten allemaal ook in de regen.
Luna2006 ik vind Marley best al tonen ook hoor! Bij Luna was het dan ook extreem.
Ennasil92 knappe dame hoor en dat buikje is echt schattig!
Wat is het N.A.T.
Er lijkt steeds wel bij te komen net als je denkt dat het niet meer kan.
Vandaag zitten de dames weer buiten,ondanks het erg nat was,wilden ze nu toch wel graag buiten na hun dagje stal. Je merkt dan echt dat ze het nodig hebben want dan gaan ze minder goed eten en ik zag Karin gisterenavond ook een paar keer flemen dus voor hun darmpjes en allerhande moeten ze gewoon maar lekker weer buiten vandaag!
Ik kan trouwens voor Karin en Nikita ongeveer gaan aftellen van 100 want die zijn de vorige dracht beiden rond de 323 dagen bevallen.