Het is echt een knappe dame! Mams blij met het resultaat?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Charisma schreef:Princeps: ja, ik hoop dat mijn Hera geen "Hera-tje" doet zoals die van jou!
Het is echt een knappe dame! Mams blij met het resultaat?
(ik vind zelf vos de lelijkste kleur haha
maar een goed paard heeft geen kleur natuurlijk^^)
let's hope so!!

Het zal er wel uit komen als het klaar is, erin is het ook geraakt dus terug eruit zal ook wel lukken zekers!
Dustinlover schreef:Steffie gefeliciteerd met je mijlpaal.
Manubres: je veulentje is al een grote man aan het wordenheeft hij er ook al echt opgezeten? anders zou ik toch maar uitkijken.. Dan kan ze drachtig van worden..
En tuurlijk wil je het veulentje zien 

,ze is nu 20 en nu is ze te oud,dus geen opvolger helaas. Maarrrrr haar zoon was echt véél leuker om op te rijden en qua karakter,eens ze gecastreerd zijn,zijn ruinen echt superleuk te rijden!
Zo te horen is't de moeite!
Lisa is morgen 320 dagen en ze krijgt wel minder uier in plaats van meer..maar ze zondert zich wel meer en meer af en haar buik lijkt wel nog te groeien. 't zal dus wel opeens opschieten,net zoals Vera,maar wanneer??
lisch schreef:muzefee mooie pony he die zwarte van brouwer(lang leve de facebook
)

Zal het aan de uitgerekende datum liggen?
Nathalie eet d'r brok ook niet meer op en liep in de weide op en neer te marcheren met de oren in de nek?!
Dustinlover schreef:Poesnoes gefeliciteerd met je verjaardag
Manubres en uit die merrie nog een veulentje fokken?
Muzefee schreef:lisch schreef:Inowa, ook Nathalie hier is enkele dagen stikchagrijnig.Zal het aan de uitgerekende datum liggen?
Nathalie eet d'r brok ook niet meer op en liep in de weide op en neer te marcheren met de oren in de nek?!
Hoop enkel niet dat ze ons (incl. de eigenaar van de bevalstal) voor de gek houdt en bevalt zonder uier voordat ze is ingenaaid
gelukkig staat ze nog wel onder de camera...
Heb serieus het idee dat het nog wel eerder kan komen, ze is ook zo zwaar... Maar aan de andere kant is dat niet gewoon voor haar. 
Vind het wel makkelijker zo want op het zicht is het moeilijk inschatten.