Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Vannacht 2 uur geslapen, dus dacht al wel dat ik vanavond niet wakker zou blijven als ik ging zitten
manueeltje84 schreef:Je zult vanacht wel lekker slapen vrees ik zo!
Ga dalijk even de paarden voeren en dan droog foto's maken. Ze heeft idd een enorm pak haar, nog meer dan Nala. Roani is ca. 55 cm en Nala was 45, zit dus 10 cm verschil in. Daisy is wel een wat narrige merrie, probeert haar steeds af te schermen. Zijn we niet gewend, want Sofie is zo vreselijk makkelijk, ik kan alles doen met haar veulens, dus dat is wel ff wennen. Wil dalijk wel ff goed observeren ofdat Roani ook zelf kan drinken, want die tepels staan nog steeds wat naar binnen, dus lastig pakken zo. Maar ze maakte zonet een prima indruk. En nou zien dat we weer wat vlees op de ribben krijgen bij Daisy, want tjonge die is flink afgevallen.

frenia schreef:aslo gefeliciteerd!
al weet ik niet of ik hélemaal blij voor je kan zijn... want nu staat Siuan bovenaan![]()
![]()
ga er dadelijk eens heen om uier te checken, maar ben ik nu erg doemdenkerig als ik zeg dat er wellicht tóch niet veel verandering in is![]()
, ik vond het ook een twijfelachtige eer hoor om bovenaan te staan