Whiz onwijs gefeliciteerd met die 2 mannetjes, zal voor je duimen dat alles goed blijft gaan!!! Heb alles helaas gemist, was gisteren pas om 1/2 1 thuis en ben toen meteen mijn bedje ingerold...(gaat even door met bijlezen)
Eey Whiz Van harte gefeliciteerd met de tweeling. Ik had ergens wel even gedacht dat er misschien een tweeling inzat, maar echt zeker weten deed ik het niet. Ik volgde haar al een tijdje en heb haar jammergenoeg gemist, maar ik heb ze net even op de cam bekeken en vindt ze ontzettend leuk. Veel succes met deze 2 heren en hopelijk worden ze beiden groot en sterk.
Laatst bijgewerkt door Rianne_E op 27-06-07 10:20, in het totaal 1 keer bewerkt
whiz: van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! ik heb niks gemist vanacht haha, maar was zo moe dat ik vergeten ben om je te feliciteren! wat een prachtig gezicht zeg die twee! ik had de tranen in mun ogen vanacht zo spannend vond ik het haha!
Whiz, meid, gefeliciteerd met de twee veulens!!! Ik ben zo blij voor je dat alles goed gegaan is en dan Lib er veilig doorheen gekomen is. Ik duim dat de veulens nu gezond hun eerste paar dagen doorkomen en dat ze heel groot en sterk gaan worden. Knappe Lib, dat ze het zo braaf doet!
Ik heb nog wel gekeken, maar toen de cam uitging ben ik ook in slaap gevallen. Chantal, nog bedankt voor je belletje!
Ja lijkt me aan de ene kant echt geweldig hoor, maar het blijft toch dubbel, het is dubbel zo leuk maar ook maar hopen dat ze gezond zijn en blijven! Ze hebben in elk geval al genoeg fans!
Wow, een tweeling Ik ben niet meteen naar de laatste pagina gegaan, maar heb gewoon bijgelezen. En ineens staat er; het zijn er 2!!! Ik kreeg er helemaal kippevel van. Geweldig!! En wat een mooie foto's van je knappe kinders. Van harte gefeliciteerd meid En veel plezier met ze.
Hier ook een bijzondere bevalling. Gister was 1 van de konijnen begonnen met nestelen, haar plukken, maar tot vanochtend nog geen jongen. Ze was bijna kaal op d'r buik, flanken en poten! Dus ik naar de dierenarts, want ze zat steeds in haar nest. Bleek ze ontsluitingsfase te hebben, maar geen weeen en geen jongen in aantocht, ok dan een weeenopwekker. Ik rij de oprit op en ik hoor iets wat op een niesje lijkt dus ik kijken in die doos zijn de jongen er al! Bij een konijn erg riskant, ze heeft ze gelukkig uitgebreid gelikt en laten drinken en ik heb ze overgelegt in haar nest, nu heel hard duimen dat ze, ze gewoon gaat voeden!
Ja, konijnen zijn moedertjes die maar 2 maal zogen in 24 uur en als ze maar iets andere geur hebben verstoten. Ze liggen nu dus niet op de geboorte plek en of ze, ze vind? Ze zijn op een handdoek geboren vandaar.