Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

jessje schreef:(Ik ben heel de week niet op i'net gekund, dus bijlezen ga ik -zeker op dit uur) niet meer doen! Maar de post van Marlijntjuh geeft een mooie update)

Koude wind! En het sneeuwt zelfs af en toe

Missy is ook 290 dagen drachtig vandaag 

Ik denk dat er een heel mooi prijskaartje aan hangt

Ik heb na 10 minutjes het zadel er maar af gehaald, want nu ze zo vreselijk dik begint te worden ligt het niet meer zo lekker. Ik heb echt zo moeten lachen zonder zadel
Ze gaat heel hard draven met haar hoofd in de lucht (zit echt NIET fijn) Maar zodra ik een beetje scheef ging zitten ging ze meteen stilstaan zodat ik er niet af zou vallen
Dat vond ik toch wel heel schattig van haar! Maar ik ga haar nu weer wat vaker rijden om haar wat meer op conditie te houden. Ze vind het ook nog zo leuk om te rijden!
*hmm, computer werkt niet mee* Het lukt niet. Misschien lukt het vanavond wel. Dan plaats ik ze dan wel.

Had gehoopt op een leuke jonge hengst, maar helaas. De enige leuke was een grote maat, en wij fokken kleine maat. Nu is het nog de vraag of we Special Rose dit jaar laten dekken. We hebben een hengst voor haar uitgezocht (haar opa
) en die is al oud, en schijnt vorig jaar geen merrie bevrucht te hebben. Nu was het vorig jaar een slecht jaar, veel merries gust, maar het kan dus zijn dat hij onvruchtbaar is. Als dat zo is geen veulen voor ons volgend jaar.
Hopelijk de laatste wedstrijd in de M2, en dan volgende week Z starten. 
en ik moet zeggen: vind persoonlijk dat het best meevalt (al is het megaveel geld
) de prijs ligt zo'n 5000€ lager dan ik gevreesd had! Bovendien is hij zelfs door beginners te rijden 

Wel mooie paardjes!

, zodat er morge minimaal één veulentje is, dus ikzeg morge is er minimaal één geboren
(me niet lastig gaan vallen als t nie is gelukt he
)
.
marlijntjuh schreef:Jammer dat er geen leuke geschikte hengsen waren!
Kun je haar niet gewoon door de hengst waar ze nu drachtig van is laten dekken dan? Of dekt hij niet omdat hij wedstrijden rijd ofzo?

maar in principe heb je wel gelijk, vandaar dat ik helemaal int begin zei dat ik friezenprijzen meestal belachelijk hoog vind ivm hun prestaties enz...
nouja...mits we nog een aantal maanden sparen
ALS hij dan nog te koop is...mag ie wel hengst blijven
maar dus nu eerst eens afwachten of hij tegen de tijd dat we de nodige pingping hebben, nog te koop staat 
als drachtige muts mag je er iets minder uitzien
wordt erg spannend nu dus!!! 

Ga meteen even in je topic kijken!