xYaartje: Dadelijk gaat Jenny nog eerder dan Maria
Mijn merrie haar uier was gister zo op 334 dagen zo:
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MelissaV schreef:Knolselder: Hopelijk sterkt je veulentje snel aan! Maar vaak knappen ze van plasma wel goed op
xYaartje: Dadelijk gaat Jenny nog eerder dan Maria![]()
Mijn merrie haar uier was gister zo op 334 dagen zo:
[ [url=m/k0psEX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maria vind volgens mij dat Jenny het prima alleen af kan zonder dat Jenny het eerst van haar af kan kijken.
Ze houd je goed in spanning.
.
.
.
. Qua gedrag zou je zeggen: Moet voor elk moment nu toch wel zijn. Vandaag wilde ze zelfs geen knuffels wat ze de afgelopen dagen wel wilde. Haar uier? Niks. Nadda, noppes
. Kan de uier nu wel zien trouwens zonder problemen wanneer ik echt onder Maria kijk, maar vermoed dat het komt doordat er veel haar weg is nu daar.

. Je ziet de uier nu zelfs al van achteren
. Kan nog veel voller, maar ze is er nu echt mee begonnen om die te vullen en daar ben ik al heel blij mee! Moet deze foto's van Jenny morgen maar aan Maria laten zien denk ik. Wellicht helpt het haar om toch ook verder te gaan met het vullen van haar uier.

. Vanaf maandag ga ik haar uier ook checken
.

Op deze foto vind ik Maria ook helemaal niet dik 

Wat een paard, serieus
ze gaat voor langst dracht op bokt. Ik snap dat je er gek van wordt.

. is ze al veilig? Maria draagt altijd heel bescheiden
. Je wilt niet weten hoe vaak we in het verleden wel niet hebben getwijfeld of ze dragend was en dan kwam er toch echt iets uit.
. Idd, viel mij ook op, maar komt wellicht door hoe de foto is genomen
.
? Melk, liggen. Kom op Zilver
. Niet eten, maar bevallen
.
.
Maria is een toverbal met verharen):

. Ben er zeker van dat ze dragend is. Staat niet hengstig, Frodo mag ook niks. Die word continue afgewezen of word weggetrapt. Ze zondert zich af etc. Heeft het zwaar, maar ze is gewoon niet overdreven dik zoals Jenny. Morgen maar eens even goed kijken naar mevrouw. Nu lijkt ze haast hetzelfde als op 7 mei vorig jaar. Ik snap niks meer van die merrie
:
. Deja is ook geholpen met lymfedrainage. Die heeft het wel zwaar met de boxrust, haar been is behoorlijk dik, maar wat wil je, zonder beweging. Nog een weekje volhouden en dan weer foto's maken.
Gelukkig dat het goed gaat.
dat ziet er veelbelovend uit

we gaan het zien!
lovejouuuIB schreef:Nog gefeliciteerd Knolselder ! Prachtig !![]()
Kathleen wat een plaatje is ze ! Hopelijk lijken de beelden goed volgende week en mogen ze even de benen strekken dan
Kabayo ik hoop echt dat zilver gaat doorzetten vanavond![]()
Yaartje die fotos van maria maken het wel wat appart haha al lijkt de op de ene foto toch wel echt drachtig
.
.