Caesar schreef:@Marije; ik vind je merrie voor 29 dagen absoluut niet topzwaar of zelfs drachtig ogen op deze foto. Draagt ze altijd zo weggestopt?
@Liaan; ik weet er 2 die zelf ook zwanger zijn. Ik en MaritBIk ben zelfs in dezelfde maand als 2 van mijn merries uitgerekend. Oh en lees nu met het teruglezen dat Skaay ook zwanger is.
@Fotsy; je ponies zien er lekker uit hoor! Heerlijk in een dikke laag stro!
@Skaay; aparte kleur dames heb je daar! En lees nu ook voor het eerst dat jij ook in maart uitgerekend bent én dicht op je merrie. Kunnen we elkaar de hand geven. Gefeliciteerd in ieder geval!
@Trysteffy; beterschap met je merrie. Ondanks het vroege verlof hoop ik dat ze daar snel vanaf is.
@Kabayo; Leuk gedaan zo'n overzicht. Benieuwd wat ze ervan gaat maken. Is het overigens wel een representatieve combinatie voor het afstammelingenonderzoek?
@Daisyjazz; wat is het toch ook een schattig ding!! Ze staat er goed voor!
@Tinnie; wat heb jij ook weer prachtige combinaties! Ik vind je witkop ook het meest in het oog springen, wat een aparte.
@Mijnlieverd; jij hebt ook weer aardig wat op de planning staan qua dates. Actief in het DBT topic dus![]()
Voor 2018 ben ik ook al heel hard aan het dubben voor een combinatie. Ik wil in ieder geval mijn oude merrie blijven dekken jaarlijks, los van houden of verkopen.
nou ze heeft pas 1 veulen gehad, toen droeg ze eigenlijk hetzelfde ja! ze is vollop begeleid dus ik ga er maar vanuit dat het goed zit. Meer kan ik toch niet doen.
maar nogmaals moet wel zeggen dat zij op de foto echt minder rond lijkt dan in het echt hoor!