Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Stal_Wiza schreef:Mirthee en Tries_en_Faf, ook gefeliciteerd!!
Gelukkig gaat het drinken hier nu goed. Hij had nog wat moeite met mesten. Nog maar een klysma erin gedaan en toen kwam er een aardig hoopje. Rox loopt om hem heen als een leeuwin om haar welpen. Ze is een heel bezorgde moeder. Gelukkig begint ze nu wat rustiger te worden. Hij is behoorlijk nieuwsgierig. Hij heeft alleen een wit vlekje aan de binnenkant van zijn rechter achterbeen. Verder helemaal donkerbruin.
Dacht het gisterenavond al te zien, maar zijn linker onderste ooglid is naar binnen gekruld. Als hij ligt kan ik het rustig naar buiten draaien. Morgen maar even de veearts erbij. Hoop dat een operatie niet nodig is.
[ [url=m/zPeCxF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bij Wapper had ik de camera op 2,5-3 meter en dan in een hoek. Ook daar had ik de hele stal in beeld. Fijne camera
(en fijne wederhelft want die knutselt er dan een wifi-modem aan en een 4G-stick voor het geval wifi uitvalt)
, maar voor nu is het prachtig
dat hij zo zwart is.
is tot haar derde jaar ook heel donker gebleven, ze is nu 7 en nog steeds een mooie schimmel.
geweldig
Moeders is ook nog fiks donker, ik vind dat ook prachtig.
Nog rustig bijjullie?
. En in Nederland ook zoeken naar bont rond de 1m, heb er nog wel een staan hoor, moet je wel haar maatje erbij nemen
. Hoe is het met Candy, al gedekt?
het is wel nat maar met beschutting komt dat wel goed toch!
, nu pas ongeveer 323 dgn die Polly!!!
. zo moeder zo zoon,