Ze is een kruising Fries (moeder) en een bonte heer. Meer weet ik niet van haar.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ennasil92 schreef:vandaag weer wat foto's gemaakt van mijn knappe dame
[ [url=m/E8kdzf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Sabahartje schreef:Ennasil92 schreef:vandaag weer wat foto's gemaakt van mijn knappe dame
[ [url=m/E8kdzf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
hoeveel dagen is ze?
Sabahartje schreef:hoeveel maanden schatten jullie mijn pony en wat voor geslacht
Wings_love schreef:Sabahartje schreef:hoeveel maanden schatten jullie mijn pony en wat voor geslacht
Qua buik is ze ongeveer even ver als de mijne, dus zou zeggen een maand of 5. En ik denk dat het een merrie wordt.
Welkom maatje31, wat een leuke merrie heb je. Jammer dat ze zo vroeg al drachtig is. Qua voer/werkverhouding zit je denk ik wel goed, want neem aan dat ze buiten ook weleens lekker gaat draven en galopperen. Ter vergelijking; de mijne staat altijd op stal en mag maximaal 5 kwartier per dag stappen. Zij krijgt 4 x per dag ruwvoer en 3 x een bodempje bix. Daar doet ze het nu goed op. Het verschilt uiteraard per paard ook. Wings wordt bijvoorbeeld snel dik. Zou wel opletten dat je niet overvoert. Dat levert meer problemen op met de bevalling. Blijf ook goed kijken hoe ze het op deze hoeveelheid voer doet. Pas tegen de laatste twee maanden zou ik wat meer gaan voeren, want dan groeit het veulen opeens heel hard. Succes met je nieuwe paardje en zou er vooral heel erg van genieten.
Cubalibre, had het volgens mij nog niet gezegd, maar heel veel sterkte de komende tijd! Balen dat je je sim bent vergeten.
Hahah KBK, alsof ze het erom doet!