Meiden gefeliciteerd met deze knappe kerel! Wat een moppie, geniet van hem! En wat een schitterende naam ook! *gaat weer verder slapen*
Haha hij is bijna een jaar aan t groeien geweest vind je t gek dattie groot is! Van narnia! Ik zat me al t bedenken waar ik die naam van kende.. Er zitten ook genoeg vlekken op! T wachten is t zeker waard geweest!
@Whis_Serada en Patrick, Gefeliciteerd!!! Wat een mooi veulen en een prachtige naam!@DL, super het veulen van Empty gevoeld Olijf ennuh?
Jaaaaaaaaa!!!! GEFELICITEERD!!!! Daar issie eindelijk!!!! Waaaaaat een knapperd!! En waaaat een gave naam!!! Nu eindelijk genieten!!
ENDELIJK!!!!!! Gefeliciteerd!!! De naam is echt gaaf! Past goed bij zo'n knap p veulen. Hier waren er gisteren ook veranderingen Olivia haar hars word plakkerig en wit/Doorzichtig! Vandaag of morgen denk Ik maar singel om
Gefeliciteerd het lange wachten is beloond.Ik ben benieuwd naar het uitgebreide verslag, maar eerst even genieten van jullie mooie kleine grote man.
Jaaaaahhh!!!! Daar is ie dan! Wat een prachtig ventje, en nu maar heerlijk genieten!! (en een beetje bijslapen hahaha)
Gefeliciteerd! Wat is ie mooi!Olijf, geef je gegevens nog even door voor de lijst? Want volgens pagina 1 van het topic, zijn wij nu aan de beurt