Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

eldango schreef:.
Magic-ice Mijn veulen was soms echt dramatisch met vangen.
Maar nu komt hij zelf (hij is omkoopbaar met wat lekkers)
[KS-ITP] Fabulous Future (v. Solitiar) voor het eerst buiten. 
Magic_Ice schreef:eldango schreef:.
Magic-ice Mijn veulen was soms echt dramatisch met vangen.
Maar nu komt hij zelf (hij is omkoopbaar met wat lekkers)
Ja bij alle veulens van Es gaat het over na het afspenen, ik denk dat moeder ze wat influistert of e.e.a. erfelijk is.
Je krijgt ze wel te pakken maar het is steeds zo'n gedoe, maar ja geduld is een schone zaak.
Es is erg wantrouwend op het moment, ze was juist enorm gekalmeerd en ontspannen dit jaar, vroeger was ze altijd gestressd en afgesloten, ook zonder veulen, maar ze lijkt nu haar rust en openheid gevonden te hebben nu ze van ons is.
Echter na de geboorte van Ekaro is madam weer stressig, natuurlijk bezorgdheid om haar kind, maar toch, je zou toch denken dat ze weet dat we haar kind niets doen.
Óns doet ze niets behalve wegdraaien, ook al komen we alleen maar om haar een knuffel te geven, maar bezoek valt ze echt met open mond en oren plat aan, en aan kinderen heeft ze al helemaal een hekel.
Maar het is wel irritant dat ze af en toe echt om haar kind blijft draaien als wij de stal in komen, dan denk ik, merrie doe eens kalm je weet toch dat wij jou en je kind niets doen. Merrie is ook niet om te kopen met brokjes oid, die eet ze superslecht, ik ga maar eens proberen met appel/wortel, misschien wordt ze dan weer wat toegankelijker.
Es krijgt muesli en merriebrok en slobber, afwisselend van elkaar, ze eet het 1 dag en de volgende dag laat ze het staan, onwijs irritant, ze is zo kieskeurig. Als ze iets wel graag eet dan is dat max. 3 dagen en dan is het ook weer gebeurd. Iemand tips hiervoor?
FlevoFestival
Nou door al het bewegen had ze al het stro naar voren verplaatst! daar lag ongeveer 5meter hoog stro haha