Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

olafj

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 20:07

@ vrijalover;

Zo Hee.......!!!!!!!!!!!!!!

Dat ziet er veel belovend uit *LOL*

Annemieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 20:07

Ik heb de animatie van Jasmijn weer ge-update, weer 2 nieuwe foto's toegevoegd:
Afbeelding
(het laden kan even duren Knipoog )

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 20:26

zoooo,daar zit verschil in zeg.
kon ik het zo maar bij houden

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 21:03

mooi zeg die animatie! Ze is de laatste paar maanden hard gegroeid!

mistral: wat een mooi getekent veulen is het toch! Kwijl die hoge sokjes en die grote bles! en wit staartje? Haha! lief hoor Lovers

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 21:32

Mistral, wat een mooie meid! Ook heel apart dat lichte staartje.
Nu nog even iemand zoeken met een normaal werkende digi, om een mooie foto te maken van dichtbij Haha! .

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 21:41

Roos heeft tussen net en een uur geleden weer gelegen(ze zat onder de troepjes Tong uitsteken). Haar vulva staat weer helemaal open en is ook erg gezwollen(meer dan ik tot nu toe gezien heb).
Ik ben benieuwd, misschien een 05-05-05 veulen, zou wel gaaf zijn Knipoog.

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 22:14

Wordt nu wel spannend Dennis!!! Misschien nog een 04-05-05 veulen!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 22:15

04-05-05 gaat ze volgens mij echt niet meer redden, daar stond ze veel te rustig voor.
Ik duik nu m'n bed in en heb een koude nacht waken voor de boeg.

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 22:43

Sterkte voor de wakers en morgen..........gezond weer op!

Syrianda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 22:49

Mistral: Wat een mooi veulen!!!! Oh ik houd wel van zulke aftekeningen. Ik hoop dat mijn veulen ze ook zo krijgt.

Vreija: Spannend!!!!!!! Dus jij gaat dat wel redden morgen. Leuk!!!!!!!!Ben benieuwd.

Sjen: Alles nog rustig?

Dennis: Roos maakt het veulen nog even helemaal af. Dus ook jij gaat voor 5-5-05. Misschien wel een productieve dag morgen. wE zullen zien.

Annemieke: Dat gaat hard zeg! Nog maar 35 dagen. Vlot hoor. Heel creatief zo'n animatie.

Jockeygirl: Leuk he veulentjes Haha! Ach even spelen met mams!

Fnanne: Nou volgens mij gaat ze dat inderdaad niet redden als ik je verhalen zo lees van afgelopen dagen. Wel spannend he!

Inowa: oohhhhhhhhhh duim duim duim

MIss sol: Lekker buikie hoor! Nog 1 maand. Dus ook bijna zover.

Update bren:
Uier slinkt niet meer na 1 dag op weiland te hebben gelopen. Is nog wat voller dan gisteren.Leek wel alsof vulva iets dikker was vanavond en ook langer. Volgens mij was dat gisteren niet zo. Maar soms zie ik dingen ook niet zo helder meer.
Flanken nog mooi ingevallen. Veulen heel actief. Merrie eet nog goed.
Vanavond even bij haar gestaan. Was wat onrustig met haar staart. Steeds omhoog houden enzo. Later was dat weer over. Vanochtend had ze haar staart geschuurt. In zomer doet ze dat wel eens vaker. wAS me nu nog opgevallen. Al met al spannend avondje geweest.
Maar helaas later weer rustig. Dus we gaan zometeen lekker naar bed,Ze wordt nog gecheckt door staleigenaar voor ze op bed gaan.
Ik hoop ook op 5-5-05 veulen maar vrees dat dat niet wordt.

Myrdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 23:09

zozo die vrija, daar staat vast morgen een veulentje bij!!!
Nou, ik denk niet dat hier iets gaat gebeuren vannacht. De uier was afgelopen dagen mooi dik gebleven overdag, maar vanavond was hij weer kleiner geworden.... dus dat wordt geen 05-05-05 veulentje voor mij.
Zoals ik het nu zie kan het nog wel eens weken gaan duren.....
Maar goed, vannacht er nog even om 2 uur uit en dan zien we wel weer verder....
We gaan zo te zien gewoon dag 3 van overtijd in.....

iesolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 00:00

Mijn merrie is vandaag alweer 1 dag overtijd Haha! We hebben melk dat eruit vliegt slappe banden lange opgezette vulva en heel veel oedeem overal alleen nog geen veulen Clown Ben benieuwd of ze vanacht gaat bevallen. Ze is vanavond erg onrustig weer maar dat is ze al een tijdje, net zoals ze al een tijdje melk geeft. Volgens mij heeft ze het macyboek gelezen Slapen

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 00:08

@ Mistral: wat een dotje!!! Haha!
@ Vrijalover: ontzettend spannend!!! Ga morgen gelijk kijken of je nieuws hebt!! Bloos
@ iesolde, Sjen, Dennis, Toetiemeis, ..., ...: spannend!!! Morgen 05-05-05 veulentjes??? Haha!

Voor de wakers: sterkte de komende nacht!!
Slapen

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 00:48

Nou ik ben benieuwd hoeveel veulens we morgen hebben! Net even bij Nuala geweest en alles lijkt er klaar voor te zijn! Behalve het paard zelf want die staat gewoon te chillen...

Ik las dat ik River van mijn lijstje kan schrappen Haha!

Toutiemeis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 01:55

Ik gok erop dat Vrija een 5-5-5 veulentje wordt...... Haha!

Op Toutie hoef ik niet te rekenen, die draafde net nog vrolijk in de binnenbak achter me aan! ( Jawel, ze gaat me uiteindelijk echt wel lief vinden...!) Knipoog

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 09:21

Hier nog niets. Hopelijk later vandaag nog Knipoog.

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 09:32

jammer dennis!

toutiemeis: ik hoop dat je gelijk hebt! Haha! ik ga zo heen en dan krijgen jullie later op de middag een update Haha!

myrdal: het moet toch een keer komen. hoever is ze nu? wie weet zijn de veranderingen groot vandaag en lukt het nog voor 12 uur vannacht Haha!

Toutiemeis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 10:27

He jammer, zijn er dan nog helemaal geen 5-5-5 veulentjes???

Toutie was vannacht aan het zuchten en kreunen. Later in de nacht ging ze liggen en maakte persgeluiden.... Ik kon zelfs naast haar zitten!

Ik heb goede hoop dat ik bij haar bevalling mag zijn van haar..... Haha!

Maar ja,,,, wanneer?

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 10:31

5-5-5 veulentjes waar zijn jullie??

Myrdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 10:38

Precies!! Ik wacht ook op veulentjes....
Myrdal zit vandaag op dag 3 van overtijd, vannacht was er niets aan de hand, ze vond het wel weer gezellig dat ik langs kwam. Mevrouw had haar stal netjes gelaten en ze stond rustig op strootjes te kauwen, dus ben ik maar weer weg gegaan.
Wat mij wel verbaast is dat mijn paard nog niet zat van mij is. Ik kom er overdag zo'n 3 keer, elke keer moeten natuurlijk haar uiers bewondert worden enz. Vervolgens kom ik 's nachts ook nog langs en elke keer is mevrouw weer blij om mij te zien. Wel leuk hoor, wie weet wacht ze zelfs wel met bevallen tot ik erbij ben Haha! Alhoewel de kans groter is dat het andersom is. Haha!

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 10:54

EN Lisette? Nu moet t er wel zijn toch???? Haha!

Gitta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 11:12

Goedemorgen echt nog niks joh Knipoog wat een merrie's waar wachten ze op weer op het mooie weer poeh hee!!!

cathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 11:20

Ik meld mij voor het eerst aan bij jullie. Mijn merrie is vandaag 333 dagen drachtig dus mijn lange nachten gaan nu beginnen!! Ik heb jullie spannende verhalen dagelijks gelezen en met jullie meegeleefd. De webcam van Copper stond elke avond aan maar ik heb helaas de "live"bevalling gemist. Wat een leuk stel is dat - Copper en Caio. Wel zag ik op een gegeven moment dat er bij Dar een veulen geboren zou worden en heb die dus wel live gezien - super!! Ik wens jullie die langer wachten nog veel sterkte en hoop dat alles goed gaat - misschien op 05-05-05!!!!

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 11:27

Hier ook nog niets! Hoe kan het ook anders. Ik krijg in elk geval geen 05-05-05 veulen! De uier is nog steeds mooi aan het indalen, vanochtend ook wat vochtigs bij de vulva, banden worden eindelijk iets slapper en komt meer een punt op de kont. Maar haar gedrag is gewoon heel normaal. Vannacht heeft ze ook een hele rustige nacht gehad en ik heb het gelukkig niet koud gehad, best lekker geslapen!
Vandaag ga ik de hele dag weg, want hier gebeurd het op 5 mei in Wageningen Haha! Uiteraard ga ik, als ik de stad uit kan komen, nog om de paar uur kijken. Mijn vader vraag ik ook ff tussendoor te controleren. Vanavond ga ik sowieso voeren, Morgen had ik een bbq, helaas kan ik daar niet naartoe, want daar moet ik een paar uur voor reizen en om nou ineens zo ver weg te zitten vind ik ook niks. Vanaf maandag zal ik ook hele dagen weer weg moeten. Maar ik hoop dat ze dit weekend het veulen uitpoept. Ze is nu wel genog overtijd... Hopelijk morgen al.
Nog even een vraagje, wordt de bevalling 'moeilijker' als merries overdragen? Ik hoorde van een merrie die een heel groot veulen bij zich droeg en de bevalling moest worden opgewekt?! Opwekken is toch niet perse nodig als merries overtijd zijn (ik zou het niet willen in elk geval). Mijn Da zei wel dat ze kon scannen om te kijken of het veulen goed ligt en als ie niet goed ligt dat ze er dan wel wat aan kon doen...maar er hoeft toch niet perse iets mis te zijn als ze overtijd is? De merries hier op bokt die rond de 370 dagen droegen hebben toch een 'normale' bevalling gehad?

Verder geen 05-05-05 veulentjes????

Cute

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 11:45

Mooi gemaakt Annemieke, flinke buik heeft ze zeg.
En komen er vandaag nog 5-5 veulentjes?
Ik denk niet dat wij een 5 mei veulen gaan krijgen, maar je weet ooit nooit.
Ze is vandaag 11 dagen overtijd.
Nu ze lekker in het zonnetje in de wei staat, bedenkt ze zich misschien dat het nu echt veulentjes tijd is.
Nieuwe foto's van haar vorderingen staan onderaan in dit topic:
viewtopic.php?f=59&t=397256&start=25&st=0&sk=t&sd=a