Magic_lover nogmaals gefeliciteerd. Hoe is het ondertussen met je merrie? Hoe groot is de navelbreuk? Carlos had er ook eentje. Kon er 3-4 vingers in kwijt. Maar is deze al bijna dicht na 1.5 week.
Busymissy als je mij een pb stuurt. Ik heb echt mini veulen halsters liggen ( 2 geloof ik) die passen hier never nooit bij de veulens wil die gerust naar jou opsturen
Sophievdv wat een super koddig veulen
Wisanda2003 nogmaals gefeliciteerd . Wat is ze mooi getekend alles goed gegaan?
Lijst veilige merries. Stuur mij een pb als je op de lijst wil Pony's vanaf 300 dagen, paarden vanaf 320 dagen Rensju - Bjoet - 330 dagen Superpony - Brownie - 328 dagen Winston_f - Fiona - 321 dagen
Minke heeft me goed voor de gek gehouden. Om 5 uur stond ze nog heel relaxt te eten, dus ik dacht, zet de wekker maar om 6 uur ze is toch rustig. Maar bij het terug kijken van de beelden is ze om 5.13 geboren. Allemaal heel snel binnen 5 minuten. Drinken ging moeizaam omdat minke het niet toeliet, maar inmiddels gaat dat best goed. Na geboorte ook binnen 5 min eraf, gepoept en geplast. Zo ben je al een week aan het waken en dan mis je het nog...