Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cynthia82 schreef:Noisy, ook hier gefeliciteerd! Ik kom zo snel mogelijk op kraamvisite!
Andrea, heel veel sterkte!
Ik heb even weinig tijd om uitgebreid te reageren. Naast dat ik al 3 weken iedere dag na werk naar stal ga voor Fi en Déjà, is Daisy nu ook ziek (hoefbevangen). Ze staat nu op een kaal stuk wei, krijgt 14 dagen metacam en ascal(?) mag alleen droog oud hooi en water en over 14 dagen verder kijken. Het is me even te druk allemaal en ik maak me zorgen om Dais.
Zondag gaan Fi en Déjà ook naar de wei, dus hoef ik nog naar naar één plek. Dat scheelt in ieder geval al iets.
Neonlight schreef:Goed nieuws Andrea, ik blijf duimen!
Marit, wat is hij toch knap! Nu heb ik weinig kennis om smokey black te onderscheiden, maar valk wel en dat zie k er niet in. Het lijkt mij wel een smokey black, zwart is toch net wat anders grijs hoewel dat moeilijk op een foto te zien kan zijn.
Cemlys, fijn dat je ze nu onder de camera hebt! Hilde aan Aniek!
Cynthia82 schreef:Andrea, wat kl*te! Heel veel sterkte met je kleine meisje![]()
Ach, Pol, wat sneuhoe ben je erachter gekomen? Liep ze slecht? En wat nu qua medicijnen en voerbeleid?
Fotsy, lief dat je het vraagt. Daisy is stoned van de medicijnenNu is het een vrolijke merrie die op haar dooie gemakkie op een kaal stukje wei staat (achter een draadje zonder stroom) het is zo'n veel te brave merrie
Morgen voor de laatste keer bloedverdunners en vrijdag laatste keer metacam en dan wordt het spannend. Hoe reageert ze als ze geen medicijnen meer krijgt? En hoe reageert ze als ze weer een paar dagen later weer wat gras mag?
Maar voor nu kan ze er niet beter bij staan dan ze nu doet, hopelijk is dat niet alleen door de medicijnen.