Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

AngelsDitch schreef:Ik heb even terug gebladerd een stukje en jeeeee wat zie ik mooie veulens langs komen!
Magic wat is Ekaro gaaf!
Lees iets over vangen in de wei en meelopen...
Razzle heeft vanaf dag 2 een halstertje om gekregen. In de wei deed ik hem elke keer af.
Maar Razzle is ook erg makkelijk en nieuwsgierig, dus totaal niet bang.
Heb dan ook geen problemen om hem te vangen en om hem mee te laten lopen.
Bokken deed hij de eerste dagen. Dat strafte ik af door mn stem iets te verheffen. Maar meneer doet het nu totaal niet meer.
Magic_Ice schreef:Bren wat een mooie veulens!
Amandake mooie foto's!
Inowa mooi is Wynnetou!
Ekaro blijft waarschijnlijk voorlopig bij ons, maar als hij blijft hebben we wel een leeftijdsgenootje nodig zodat hij daarmee samen kan staan, of hij moet naar een goede betaalbare opfok, lastig hoor!
(het is nogal een spring in het veld) Maar het is na tien minuten gelukt om halster om te krijgen, het is alleen veels te groot voor der fijne hoofdje! Morgen maar een mini exemplaar halen… parouscha schreef:Maar zullen hem zo weer uurtje in het land gooien, kijken of meneer bij het schrikdraad komt. Ze zeggen op stal dat je er veel bij moet blijven omdat ze uit reactie naar voren gaan i.p.v. naar achteren. Dan kan hij vanaf dan hopelijk hele dagen buiten.