Isis is weer een stapje verder met uier, de achterkant begint nu ook echt vol te lopen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
guenivere schreef:Sorry dat ik hier zomaar weer binnen kom vallen! Heb zelf geen internet thuis dus ben hier niet heel veel online, ik had 2 merries drachtig. En wil dit toch even aan jullie kwijt. Mijn mini merrie olga is vanacht 3,5 maand te vroeg bevallen van een heel mooi panterbont hengst veulentje zwart hoofdje zwarte hoge witte benen, wit grijze staart en maantjes. Zo klein nog en kaal maar gewoon al helemaal af... Helaas heeft het nooit de kans gehad om te leven. Nu hoop ik van harte dat het goed blijft gaan met olga, en dat ik toch nog een gezond veulen van diesje krijg in april 2010Ik zal zo snel mogelijk als ik eens wat meer tijd heb het topic bij lezen en op zo veel mogelijk mensen proberen te reageren, maar helaas staat mijn hoofd daar op het moment even niet na, sorry daar voor.
marrlinde schreef:AR: jij ook sterkte!
inkepink schreef:melody: prachtige dame!
DB wat lief!!
Ik heb zojuist ook mijn "kerstkado" besteld: een nieuwe camera voor de stal, de oude was helaas niet meer te repareren en madam is al weer over de 200dgn dus een camera wordt hoog tijd.. Nu hopen dat ie snel binnenkomt, liefst voor de jaarwisseling
Balou_lover schreef:Hier dan de foto's van onze bolle![]()
Ze is dus +/- 218 dagen.
Is ze erg rond?? (Dik)
We krijgen namelijk van iedereen te horen van, "zitten er daar geen 2 in??"
Ze is vanzichzelf wel al wat rond, maar maak me nu wat zorgen....