Goeiemorgen! (Heerlijk geslapen, voel me niet heel slecht, wel veel gesnotter) Weinig gebeurd vannacht? Heb Dynamic alweer gespot, Spirit (met Marlijn?), Kyra staat denk ik alweer buiten en ook Ginger staat nog in haar uppie.
Spirit heeft bezoek van 2 duiven. Misschien een intake-gesprek?
Kyra wordt in de gaten gehouden door m'n vader want die is ziek thuis.. Ze liep vanmorgen erg boos te doen, zowel tegen mij, de poes en de paarden (Niet tegen dr eigen mams want dat durft ze niet en tegen Orion ook niet want die trekt zich daar toch niets van aan) Of ze zich dus echt geheel zal afzonderen weet ik niet, Orion loopt waar ze lopen wil en laat zich door niemand wegjagen..
Dat ligt eraan hoe ver ze is, als ze nog naar binnen kan komt ze binnen. We hebben 1 keer een buiten bevalling gehad maar toen we het ontdekten staken de pootjes er al uit en hebben we dr buiten gelaten en daarna het veulen naar binnen gedragen.. Ik gok dat het geen buiten bevalling zal worden hoor, daarvoor is Orion veel te opdringerig
Wel fijn dat je vader haar in de gaten kan houden Pauk.
Die duiven bij Spirit.. Praat me er niet van! Het zijn er zoveel, er zitten in het gebouwtje (zo breed als 3 stallen) echt een stuk of 15. En ze poepen Spirit echt helemaal onder de hele tijd. We kregen er 5 jaar geleden 4 als welkomscadeautje van een kennis toen we hier kwamen wonen. Maar de beesten planten zich toch voort.
Spirit heeft me weer lekker wakker gehouden vannacht. Als ze vanavond geen melk drupt, ga ik denk ik iemand anders BA-dienst geven voor een nachtje. Kan ik even een redelijke nacht maken. (Dan heb ik natuurlijk nog steeds Dotje -pup- die er 1 keer uit moet om te plassen, maar 1 keer is nog wel te overzien. )
Spirit had VEEL hars vanmorgen! Ik ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren, kan nooit lang meer zijn denk ik zo..
_Marlijn
Geplaatst: 18-03-09 11:49
owens-mama schreef:
Marlijn, (als je er bent) hoe gaat het met spirit?
Hahaha, geniaal! Ik zit hier illegaal op school te eventjes bokken en je postte dit terwijl ik al bezig was met typen!
Die dynamic vanacht ze mag nu welweer even wachten tot vanavond , ik ben straks hele dag weg
owens-mama
Geplaatst: 18-03-09 11:53
Maar dan wel na tien uur, heb eerst cursus. anders mis ik het nog
_Marlijn
Geplaatst: 18-03-09 11:54
owens-mama schreef:
Blijft ze binnen vandaag???
Nee.. We krijgen haar niet alleen maar naar buiten, en ik ben om 12.30 weer thuis. Dan zetten we haar dan met zn tweeen buiten. Spirit wil eigenlijk toch liever hele dagen binnen blijven, dus die kan daar niet mee zitten hahaha. Nu ze zo op het einde loopt, denk ik dat ik de cam maar gewoon de hele dag aanlaat. (Kan trouwens dat ze nog wat langer buiten blijft, ik moet vanmiddag ook nog wat doen. Dan heb ik haar liever onder de cam staan als thuis zonder toezicht. )
owens-mama
Geplaatst: 18-03-09 11:56
Goed plan Marlijn!!! Kan ik haar nog ff begluren.
kan je de stal niet open laten dat ze in enuit kan lopen. of komt de rest dan ook ff buurten?