Maar ik dacht toch echt zonet eentje met het koppie onder de melkbar te zien misschien dat hij er nog niet helemaal aanhing maar hij was wel in de buurt, Uiteraard met hulp
Jags is echt apart bezig.. Misschien wil ze wel bevallen en probeert ze daarom de camera uit te schakelen
ja hij is goe dop weg ik heb er hier wel eens een gehad die zo zuiver net deed of hij dronk, eigenaar keek al niet eens meer, die hoorde wel genoeg dacht hij. Veulen leek op de goeie plek te zitten en smakte dat het een lieve lust was, maar mooi dat hij overal op zoog behalve de speen. de eerste keer is dat echt een toevalstreffer
Maar Whiz natuurlijk geveuliciteerd! Zomaar 2 veulens! Ik dacht not toen de bevalling niet vlotte nou ze is ookwel zo dik dat er wel 2 in kunnen zitten, en het was nog iswaar ook woow! Ik ben blij dat moeders en kinderen het goed maken, als het mag en alles gaat goed kom ik graag is op kraamvisite met kraamcadeauS
Ik zie dat jullie nog druk zijn met de kleintjes geniet er eerst maar lekker van
Whiz: hebben ze nu allebei genoeg gedronken? Heeft de DA nog naar liberty's hart geluisterd? Zo, dat zijn de meest brandende vragen voor nu. Ik ga naar bed, kan mijn ogen nog amper open houden. Kom straks nog wel even kijken of je al gepost hebt!
Mensen.. Allemaal bedankt voor jullie goede woorden. En goede gedachten deze kant op. Ik was helemaal in paniek... ik heb heel snel de da al gebeld omdat ik duidelijk aan lib zag dat het niet goed zat. De DA kwam en die haalde het eerste veulen er uit. Ergens in mijn achterhoofd heb ik altijd gedacht dat er twee inzaten. Maar de DA schrok zich het leplazerus. haha.. Ik stond te janken.. want ik wist dat de 1e leefde en ik was zo bang dat de 2e dood was.. Maar de 2e was het kleinste maar het kranigste. Helemaal geweldig.... We hebben wat moeite om ze te laten drinken .. dus dat ga ik nu weer proberen. Die kleine loopt er steeds onderdoor. Ben nu weer snel naar de stal straks post ik meer!!
Hier stond ik nog voor bij lib... zorgen dat ze goed bleef ademen.. en toen lagen er zo in eens twee.. De DA schrok zich een hoedje.. Hij zegt tegen mij er komt er nog 1 aan. Ik zo echt niet (ik dacht misschien maakt hij een geintje) Maar floepte zo nog 1 uit!
Hier waren ze al behoorlijk aan het spartelen geweest en lagen ze al midden in de stal
Ze zijn bijna identiek aanelkaar behalve dat de kleinste een klein wit vlekje heeft.
Het eerste wat die kleine trouwens deed was zijn grote broer een klap verkopen!
Bijna droog en staand!. De grote staat iet wat wankeler dan zijn kleine broertje.. Maar hij drinkt weer beter. en die kleine drinkt moeilijker c.q. slecht!!
timokyana
Whiz, ik schrik me rot, 2 VAN HARTE GEFELICITEERD MEID!!!!! Ongelooflijk wat een wonder, wat ontzettend knap van Lib! En jou Whiz, heel goed gehandeld. Ik hoop voor je dat de kleinste snel goed gaat drinken. Ik lees vanavond vlug bij moet helaas na het werk Nogmaals van harte! Ben super blij voor je en die knappe merrie, twee van die knappe mannen!