krissie1985 schreef:Hoihoi
ben ik ook weer, alleen ben niet zo happy
??
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
krissie1985 schreef:olly heeft vanacht weer terug val gehad, zat hoge koortsen! Nu vanmorgen is mider geworden, maar ze houden haar goed in de gaten! Ze vonden het een beetje vreemd!
krissie1985 schreef:olly heeft vanacht weer terug val gehad, zat hoge koortsen! Nu vanmorgen is mider geworden, maar ze houden haar goed in de gaten! Ze vonden het een beetje vreemd!
cheyenne01 schreef:wij hebben een paard gehad met een spijker in haar straal......pas gevonden na heel kort bekappen, die had hoge koorts waarschijnlijk om de bacterien uit haar lijf te krijgen, misschien doet olly dat ook?
ik hoop dat je nu alleen maar vooruitgang te zien krijgt
krissie1985 schreef:cheyenne01 schreef:wij hebben een paard gehad met een spijker in haar straal......pas gevonden na heel kort bekappen, die had hoge koorts waarschijnlijk om de bacterien uit haar lijf te krijgen, misschien doet olly dat ook?
ik hoop dat je nu alleen maar vooruitgang te zien krijgt
Het kan best zijn dat het die bacterien zijn wat jij zegt, zo idee heb ik ook wel, maar ze zullen het dar vast wel onderzoeken en in de gaten houden. het komt allemaal wel goed met olly! Ik ga er helemaal voor!!!
Wat zijn de merries's weer rustig, bah
cheyenne01 schreef:ik ook, ik wou dat ik in de stallen was
djuno schreef:cheyenne01 schreef:ik ook, ik wou dat ik in de stallen was
dan snipper je toch?
TheSam schreef:@ Cheynne: Spannnnnnend!!!Ben benieuwd hoelang nog..
@ Krissie: Sterkte zeg...
wat een naar mens is diegene die dat je paardje heeft aangedaan!
djuno schreef:TheSam schreef:@ Cheynne: Spannnnnnend!!!Ben benieuwd hoelang nog..
@ Krissie: Sterkte zeg...
wat een naar mens is diegene die dat je paardje heeft aangedaan!
Ja...daar zit ik ook aan te denken. T'is dat ik zo niet inelkaar zit anders zou ik met liefde ook wat spijkertjes in haar willen slaan
cheyenne01 schreef:was het maar zo makkelijk....dan was ik allang weg, vrijdags zijn we onderbemand.....helaas
*en weer aan het werk, tot later*