Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sjen schreef:Ik wilde wel even de da bellen over dat kreunen. Ik lees nu wel dat meer merries het doen, maar m'n vader had het idee dat het misschien niet goed op gang komt? Zou dat kunnen of is dit gewoon normaal?
. Wat moet dat irritant zijn geweest voor Lee en Shane
! 
Bijna duss!! 
Gefeliciteerd Jessiejanes
Larish schreef:
Miranda is hoogdrachtig en moet bevallen rond 10 mei!Bijna duss!!
wat een prachtig veulen zeg! 
... Maar gelukkig niet!
Ze droeg het nog gewoon. Nu bleek dat de eigenaar haar alvast appart had gezet omdat het de eerste keer was etc. zodat de andere paarden er ook niet bij konden klieren. Ze had echt mega grote uiers en 2 GROTE KEGELS!!
Spenen zijn geplopt (ofzo
) Buik ingedaald en flanken magertjes. Het zit er echt aan te komen. Ze stond er echt zo zielig bij, op rust. Dat beest ging heel erg te keer, de buik stak zo nu en dan wel 15 cm uit!
vreya verloor helemaal haar evenwicht en wisselde steeds van been. Het zag er zo zielig uit, snuitje helemaal op de grond
Maarja, het hoort er bij..
Wel veeeel gapen! en aan de voorbenen schuren! Ik verwacht morgen echt een veulen! Zou wel super zijn op 05-05-05

ze is ook nog steeds zo lief 

hoe staat het met de uier?
Wat wordt ze rond!!!
maar weer...
denk je dat ze de 28 dagen gaat halen?
helaas kan ik niet zo even heen want het is nogal een stukje fietsen... En het is hier flutweer
Vanmiddag had ze dikke kegels en vertoonde ze zo'n beetje alle tekenen
gek mannetje
gelijk weggeduwd dat moet ik dalijk niet hebben als hij groot is
camera doet niet normaal, vandaar dat het lijktof dat je een bril nodig heb.