Ja die dingen zijn altijd lastig, zeker nu je er niks tegen kunt doen omdat je geen idee hebt wat het is.
Ik denk gezien het vorige keer een merrie was een donker hengstveulen
Dwyne
Geplaatst: 28-03-10 00:18
manueeltje84 schreef:
Het enige wat vreselijk aan mij knaagt is waarom?? waarom juist zij? waarom zo jong? 7 jaar is veel te jong...
Vooral omdat er niets duidelijks te zien is aan het been bij de DA... Zou niet in jouw schoenen willen staan... Moet er niet aan denken dat ik zo'n beslissing over mijn merrie zou moeten nemen.
ik ga voor een mooie Wetlook replica, donker weinig aftekeningen en een merrietje! bevalling over 4 dagen.
Laatst bijgewerkt door Dwyne op 28-03-10 00:20, in het totaal 1 keer bewerkt
manueeltje84
Geplaatst: 28-03-10 00:19
Ik vind het altijd leuk te raden wat merrie,s krijgen. Krijg vaak een gevoel en zit er niet vaak naast
Hier denk ik zo goed als een hengst gevonden om mn merrie dit jaar mee te dekken. moet nog even vergelijken met een paar andere, maar vind hem wel leuk.
Pfff Manueeltje, nooit makkelijk zo'n beslissingen, maar vaak voel je wel aan wanneer het de juiste beslissing is. Maar leuk is het nooit. Hopelijk een erg leuk veulen, die idd heel veel van haar meekrijgt. Want het is een prachtige merrie.
manueeltje84
Geplaatst: 28-03-10 00:46
ik ga mijn bedje opzoeken, des te eerder is het weer morgen Vanacht klok 1 uur vooruit
Maseike
Geplaatst: 28-03-10 00:48
manueeltje84 schreef:
zit te wachten tot birth alarm gaat janken, die gaat elke dag standaard iets voor 12,en af
Nog 3 min dus hahaha.
manueeltje84
Geplaatst: 28-03-10 00:49
Maseike schreef:
manueeltje84 schreef:
zit te wachten tot birth alarm gaat janken, die gaat elke dag standaard iets voor 12,en af
Nog 3 min dus hahaha.
maar je hebt dus besloten minnie monnie aan te houden en niet meer te dekken??
Manueeltje ik vind het echt onwijs dapper dat je deze keuze gemaakt hebt voor je merrie. Maar ook heel erg moeilijk . Verschrikkelijk als je, je paard op zo'n jonge leeftijd moet laten gaan.. Ik wil je alvast heel veel sterkte en kracht wensen de komende tijd.
En ik duim voor een prachtig gezond veulen! Ik gok op een merrie . En geniet er lekker van!!
manueeltje84
Geplaatst: 28-03-10 00:54
Maseike schreef:
Klopt, ook voor mij was het hier de laatste keer.
Dan gaan wij toch verder in een ander toppic?? Of we openen een nieuw toppic?/ Het wij fokken niet meer toppic
Maseike
Geplaatst: 28-03-10 00:57
manueeltje84 schreef:
Maseike schreef:
Klopt, ook voor mij was het hier de laatste keer.
Dan gaan wij toch verder in een ander toppic?? Of we openen een nieuw toppic?/ Het wij fokken niet meer toppic
Das idd een goede. Die houden wij erin he.
Meiden ik ga nog ff op de bank hangen. Trusten slaap lekker.