Waarschijnlijk heeft m'n rechter nier de hele nierfunctie al overgenomen, de totale nierfunctie is perfect en die nier is ook helemaal niet afwijkend. Je kan ook prima met 1 nier leven. daar zag de uroloog ook geen enkel probleem in
Hey iedereen! Ïk zit me zielig te vervelen op werk! Ja ja ben aan t werk.. Grr
Sterkte met het verlies van dit mooie veulentje!
Vind het ook altijd intressant de foto's te zien..
Hiba werd vorig jaar niet drachtig..lang genoeg geprobeerd.. Als het aan mij had gelegen was ik al in april begonnen met het laten dekken maar hengstenhouder had zoiets van vorig jaar wilde ze gewoon niet en nu kan t goed in 1x raak zijn.. En jawel ze is 2 en 6 mei gedekt en 3 weken later drachtig gescanned!dus 11 april veulentje hopelijk gaat alles goed!nu wel iig!
Hiboune: sterkte met werken! (ik moet morgen). Gem: leuke kaart met snorremans en kerstmuts Marije: gelukkig kan je dus met 1 nier gewoon verder (wist ik niet...). En jawel, uierfoto's! Zelf gemaakt?
_Karin
Geplaatst: 25-12-09 18:00
Voor iedereen.
Marije bij jou wordt het serieus met Isis zo te zien.
Casa heeft vandaag weer achter het huis gestaan. Vriendlief heeft leuke foto's gemaakt. Vanavond met terug brengen was heel apart Het was al donker, dus ik ben er op geklommen en Nic reed achter me met de auto voor het licht en de veiligheid. Al woon ik lekker achteraf, dus heel heel weinig verkeer. Casa was echt mega braaf, lekker drafje en nergens bang voor!!
Balou_lover
Geplaatst: 25-12-09 23:42
IEDEREEN VROLIJK KERSTFEEST!!!
Jeetje Marije al aardige uiertjes!!
Mooie kaartjes weer gezien , ik ben er niet zo goed in dus sorry!!
Veulen van Donna was vandaag lekker druk!! Je kon hem echt super voelen. Zo geweldig, het word nu eindelijk een beetje tastbaar voor ons
Het ijs/sneeuw is hier nu eindelijk een beetje weg!! Was er ook wel een beetje klaar mee hoor
Hier is het gelukkig goed dooi geweest, heb woensdag en donderdag Indira weer gereden..Ala ontploft bommetje haha, Zat er amper op of vriendlief kwam al aangerend wat ik aan het doen was.. Dus die zal ik zo eerst weer even gaan rijden.
Paulien begint ook wat door te zetten met dr uier, trekt ook niet weg na een dag buiten lopen, dus ook maar in de gaten houden.
@ iedereen: Fijne feestdagen!!
manueeltje84
Geplaatst: 26-12-09 10:58
Goeie morgen! Onze 1e kerstavond was zeer geslaagd, ik heb alleen ik weet niet hoeveel vlees over. Maar vanavond ga ik naar mams en dan kijken we wel of we het daar op krijgen. Ik geloof dat ik vanacht pas om half 3 in bedje belande.
Ja dat is altijd zo vlees te veel, net als bbq blijft hier ook altijd spul over.
Wij hebben gister gewokt, nu walg ik echt van wokken, maar was wel erg gezellig en daar gaat het om tenslotte? Vandaag lekker thuis, 2 broers komen langs met aanhang, zusje ook nog met aanhang, dus wel gezellig.
Straks eerst lekker naar stal.. Gister alles een dag uit handen gegeven, man man wat mis je dat dan gelijk zeg..