Faniek schreef:Dana01 schreef:jullie mogen allemaal merries, mag ik dan een hengst?
Dat vind ik een goed idee.. Jouw Kiet een hengst, mijn Kiet een merrie
En ik ook 2 merrie's!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Faniek schreef:Dana01 schreef:jullie mogen allemaal merries, mag ik dan een hengst?
Dat vind ik een goed idee.. Jouw Kiet een hengst, mijn Kiet een merrie
Dana01 schreef:ach, voor 1 keer, ding gaat jaren mee
balance schreef:Hello... ik ben d'r ook weer in bij Pauk en Faniek. Eigenlijk vind ik het idee van jou wel ideaal Pauk. Deze cam zal een stuk goedkoper zijn dan marestare en wat mij betreft zijn 15 plaatsjes ruim voldoende. Je ziet wel, d'r wordt gewoon afgewisseld af en toe.
Angeltjuhhhh schreef:Hey iedereen!
De cam van Alonna doet het bij mij gewoon.......
Omg ik moet echt heel even off-topic!
Vandaag een jaar geleden heb ik een ongeluk gehad met mijn paardje. Ze viel in de gallop tijdens het buitenrijden en ze landde bovenop mij. Ik heb nu een verpeste schouder en een gescheurde spier die niet meer geneest....Heb sinds die val nog maar 8 keer in de bak gereden en 1 keer buiten met 2 vriendinnen, dat was half augustus....Vandaag stond ik op met het idee van als ik vandaag niet ga durf ik nooit meer...Om half 12 stapte ik op mijn paardje. Stond doodsangsten uitPaardje helemaal opgefokt en blij om iets anders te zien dan de bak. Wat voor mij dan weer minder leuk was
. Maar goed uiteindelijk een uurtje gereden en zelfs wat stukjes gegallopeerd!!!
Ik trok wel gelijk aan de rem zo gauw ze op tempo was van bangigheid. Maar ja dat tellen we even niet mee
Uiteindelijk toch een stukje van zoon 500m aan 1 stuk gegallopeerd! Ben echt ubertrots op mezelf en moest het even kwijt sorry! Wel veel pijn nu in mijn schouder maar goed je moet er wat voor over hebben
Edit: Dat ik zo weinig gereden heb komt door de pijn. En ben totaal niet bang voor mijn paardje alleen de kans dat ze weer valt is heel erg eng.......