Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
De heren, 2 stuks, staan in een andere ruimte kijkend op de dames residencie. De dames staan in een mega grote half lege stal met z'n 2 1/2ve. Als ik 's morgens de stal binnen kom dan zeg ik altijd. Heeeee tuig en bij de dames, heeeee meiden en tegen Famosa altijd hee lekker ding
, hoe is het, Hoi Polacootje lekker geslapen. Dan staan ze met z'n alle een hoop herrie te maken
, want ik ben weer te veel aan het kleppen en te langzaam met hooi geven
. Als ik naar buiten loop, dan hoor je 2 schelle hinnikjes van de Welsh Atjes, of ik op wil schieten. In die tussen tijd ben ik al 20 keer over 2 katten gestruikeld, Miepmiep en Guppie. Ze blerren dat ze honger hebben. Er ligt 9 van de 10 keer een kadaver van iets in de zadelkamer, maar ze hebben honger
.
!!! Ik riep snel naar een stalgenoot: Het leeft!!!!!!!!!!!!!!
. Toen hield ik het helemaal niet meer. Hahahjeddah schreef:Ja, arme Sim moet zich puur voor mijn plezier op offeren!! Maar 1 ding scheelt, ik neem ook na het spenen de verantwoording, dan is zij er weer vanaf
!
Ik heb het veulen ook al een tijd niet gevoeld hoor! En duwen of prikken gaat bij Sim niet, dan "prikt" zij terug, alleen wat harder dan gewenst
.

Maar tegen die tijd vind ze het denk ik niet zo erg meer
Behalve dan als het zo'n brutaal hengstje is dat de hele tijd aan haar staart loopt te kauwen en erop gaat steigeren!
Best wel zielig, de moeder was gewoon te goed voor hem
!
. Ze is al flink uitgelubbert door haar andere koters. Ze heeft nergens spieren, nou ja alleen haar kaakspieren zijn zeer goed ontwikkeld
. Ik zie de dikke vette pens ook zo wat per dag groeien. Nog ff en we moeten dubbele deuren in haar stal maken.
Haar kraam stal is naast haar stal waar ze nu staat. Ze staat daar in als ik ga mesten. Ze kan zo alvast wennen. Naar buiten is nog steeds krap een uurtje.
Als je haar ziet, zou je denken, nou nog een maandje of 2. Ze is van haar zelf al zwaar en ze heeft al heel wat veulies gehad. Ik ga nu elke 3de/4de van de maand een foto maken van het voor aanzicht, zij aanzicht en achter aanzicht.
. Ik ga dat iig ook zéker doen (ben ik nu zelfs al mee bezig
). Dit veulen wordt (voorlopig
) de laatste, dus ik ga er flink veel foto's van maken
.
.
!
!
.