Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 23:26

Peach is nu 5,5 maanden en vanavond terwijl Julie en ik bij haar stonden zag ik in eens 'leven'. Ik heb mijn hand op haar flank gelegt en ja hoor echt beweging. Heb snel Julie's hand erop gelegt en zij heeft het ook 'gevoelt'. Vindt het wel vroeg maar ben er zeker van dat het geen darm beweging was of iets anders.
Julie (14 jaar en mijn buurmeisje) heeft nog een kwartier bij Peach's buik gestaan in de hoop nog een 'leven' te voelen.
Goldy is gewoon rond en gezond en vet (!). Het vet zijn is typisch voor haar op dit tijd van het jaar. Tegen het voorjaar is zij normaal 'rond en gezond' en drachtig.

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 23:28

MarijeR schreef:
:+ Ik betrapte me erop dat ik vanmiddag tegen een dikke buik stond te praten Clown

Haha!! En wat zei je dan??

Ik fluister Rilexta ook wel eens in hoor...."ik wil roze muisjes, Ril!" Knipoog

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 00:01

Macy stond narrig met haar achterbenen op de grond te stampen dus ik zei: "hee kleine, wees eens wat liever voor je moeder!"
Haha! Haha! Haha!

Het hielp niet veel volgens mij, dat veulen is nu al eigenwijs. Vast een hengstje Knipoog

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 00:09

hihi hier praat ook iedereen tegen de buik... of we gaan gezellig tegen hem/haar zwaaien (geloof me..een buitenstaander zal ons erg raar aankijken als die een groepje van 3 man tegen een paardenbuik ziet zwaaien..)

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 00:33

Wij hebben een ruinen stal en een merrie residencie Haha! De heren, 2 stuks, staan in een andere ruimte kijkend op de dames residencie. De dames staan in een mega grote half lege stal met z'n 2 1/2ve. Als ik 's morgens de stal binnen kom dan zeg ik altijd. Heeeee tuig en bij de dames, heeeee meiden en tegen Famosa altijd hee lekker ding Lovers , hoe is het, Hoi Polacootje lekker geslapen. Dan staan ze met z'n alle een hoop herrie te maken Boos! , want ik ben weer te veel aan het kleppen en te langzaam met hooi geven Haha! . Als ik naar buiten loop, dan hoor je 2 schelle hinnikjes van de Welsh Atjes, of ik op wil schieten. In die tussen tijd ben ik al 20 keer over 2 katten gestruikeld, Miepmiep en Guppie. Ze blerren dat ze honger hebben. Er ligt 9 van de 10 keer een kadaver van iets in de zadelkamer, maar ze hebben honger Verward .

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 10:23

Leuk he? Dat geklets tegen die buiken!! Ik roep elke keer maar, wordt nou wakkerrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 10:33

Wij zijn toch ook een beetje zwanger, toch Bloos Wij als pleegma/pa We steunen onze fokmutsen, helpen ze de moeilijke tijden door, dan mag je ook zo af en toe tegen een dikke buik praten. Cool

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 13:51

Ik vind dat wij ook een beetje zwanger zijn idd Tong uitsteken.
En straks moeder Cool

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 17:59

Zo voelt het ook wel een beetje Haha!
Tijdens de scan stond ik zelf veel zenuwachtiger te zijn dan Fanja
En als je dan ineens dat hartje ziet kloppen... Bloos! *LOL*

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 19:03

AHHHHHHH, ik heb het veulen gevoeld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zo heerlijk...ik was aan het poetsen en zie ik ineens wat bewegen....snel mijn hand erop gelegd en toen bewoog het. Ik kreeg helemaal tranen in mijn ogen. Mijn kindje Verdrietig Haha! Lovers !!! Ik riep snel naar een stalgenoot: Het leeft!!!!!!!!!!!!!!
Lady stond echt zo te kijken naar me: Huh...tuurlijk leeft het!
Ik stond helemaal ontroerd naast Lady en ze legde d'r neus in mijn nek en begon te knorren Lovers . Toen hield ik het helemaal niet meer. Hahah
Ik ben zoo gelukkig

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 19:24

Leuk Elady! OK dan! Lachen

Fnanne, dat vind ik dus ook *LOL*
Ik was ook superzenuwachtig bij de scan, Ivanka stond rustig te eten van het dichtsbijzijne blok kuil Clown

pril85

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 20:18

woensdag 1 december word taia dan eindelijk opgevoeld Lachen

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 21:04

die smile zit nog steeds op mijn gezicht Haha! en die gaat er voorlopig ook niet af. Heerlijk...het voelt echt als mijn kindje haha

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 21:08

Wat leuk voor je elady!!! Super gaaf he?!
Ik zeg altijd tegen Sim dat ze mijn "draagmoeder" is!! Zij moet voor mij een baby dragen, haha!

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 21:16

haha jeddah! Wat een zielig paardje Tong uitsteken omdat jij een veulentje wil, moet zij door die moeilijke tijd! Tong uitsteken:P
Ik zie mezelf als tante Bloos Clown haha
Ik heb het trouwens nog steeds niet gevoeld Dat trucje van mac met die vinger in het weke gedeelte werkte bij mij niet Huilen

Elady, Echt super dat je het gevoeld hebt!! OK dan! *LOL*

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 21:24

Ja, arme Sim moet zich puur voor mijn plezier op offeren Ach gut !! Maar 1 ding scheelt, ik neem ook na het spenen de verantwoording, dan is zij er weer vanaf Knipoog !

Ik heb het veulen ook al een tijd niet gevoeld hoor Boos! ! En duwen of prikken gaat bij Sim niet, dan "prikt" zij terug, alleen wat harder dan gewenst Haha! .

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 21:25

ik praat zelfs in wij-vorm.
"Wij zijn drachtig", wij zijn 5,5 maand drachtig hahaha.
Voel helemaal met d'r mee

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 21:27

jeddah schreef:
Ja, arme Sim moet zich puur voor mijn plezier op offeren Ach gut !! Maar 1 ding scheelt, ik neem ook na het spenen de verantwoording, dan is zij er weer vanaf Knipoog !

Ik heb het veulen ook al een tijd niet gevoeld hoor Boos! ! En duwen of prikken gaat bij Sim niet, dan "prikt" zij terug, alleen wat harder dan gewenst Haha! .

whaha, slim paardje! Knipoog Tong uitsteken

Het echte opvoeden help je haar inderdaad mee! Maar tegen die tijd vind ze het denk ik niet zo erg meer Lachen Behalve dan als het zo'n brutaal hengstje is dat de hele tijd aan haar staart loopt te kauwen en erop gaat steigeren!

Zo'n diertje hadden wij dus! De hele tijd in mammie's achterbenen bijten! *LOL* Best wel zielig, de moeder was gewoon te goed voor hem Tong uitsteken

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 23:52

Ik geloof dat ik gewend begin te raken aan de omvang van de buiken van de merries ... ik vond dat vooral Pepsi's buik niet meer zoveel groeide totdat mijn hubbie begon over dat Pepsi al enorm is voor het aantal maanden dat ze nog heeft te gaan. Nou, en als DIE dat soort opmerkingen gaat plaatsen .... aarrrrgghghh!! Ik heb de boel nog maar eens goed bestudeerd en inderdaad gaat de boel nu vreselijk hangen bij Peps en vallen haar flanken al helemaal in ... en ze moet nog ruim drie maanden Scheve mond !

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 00:21

Bij konigin Famosa hangt alles al Bloos . Ze is al flink uitgelubbert door haar andere koters. Ze heeft nergens spieren, nou ja alleen haar kaakspieren zijn zeer goed ontwikkeld Vork . Ik zie de dikke vette pens ook zo wat per dag groeien. Nog ff en we moeten dubbele deuren in haar stal maken. Cool Haar kraam stal is naast haar stal waar ze nu staat. Ze staat daar in als ik ga mesten. Ze kan zo alvast wennen. Naar buiten is nog steeds krap een uurtje. Verward

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 00:41

Ik moet zeggen dat ik aan Sim d'r buik de laatste tijd niet echt veel verandering zie...helaas!

Nou Mac, ik ben benieuwd wat voor knots er uit die Peps komt!!
Hoelang moet Famosa nog??

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 00:47

Famosa moet, als alles goed gaat, begin april haar veulen er uit poepen. Haha! Als je haar ziet, zou je denken, nou nog een maandje of 2. Ze is van haar zelf al zwaar en ze heeft al heel wat veulies gehad. Ik ga nu elke 3de/4de van de maand een foto maken van het voor aanzicht, zij aanzicht en achter aanzicht. Cool

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 11:46

Volgens mij is dat ook hardstikke leuk om bij te houden hoeveel ze wel niet ronder worden in de laatste paar maanden . Ik ga dat iig ook zéker doen (ben ik nu zelfs al mee bezig Clown ). Dit veulen wordt (voorlopig Schijnheilig ) de laatste, dus ik ga er flink veel foto's van maken Haha!.
Ik was zelfs al van plan om een nieuwe camera te kopen, maar ik bedacht me gisteren opeens dat mijn zus een hele goede heeft liggen die ik dan vast wel mag gebruiken Schijnheilig.

Enneuhm.. Ivanka moet ook door de moeilijke tijd, omdat IK een veulie wil Schijnheilig
Maar ze loopt trouwens wel weer helemaal goed! Ik ga zondag zelfs weer proberen om ons eerste buitenritje weer te maken. Het eerste buitenritje sinds zeker 5 maanden! Ik had echt niet verwacht dat ze zo goed zou gaan lopen op dr blote voetjes.. Lachen !
En nu wil ik niet anders meer Haha!!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 15:51

Lekker Sanne dat het zo goed gaat met Ivanka.
Al het geld dat je overhoudt om geen ijzers te gebruiken kun je lekker voor je veullie gebruiken strakjes .

Ik heb gisteren mijn eerste echt buik-foto gemaakt. We zitten morgen op 5,5 maand. Iemand had het nagerekend en zei dat het niet klopte. Lady was volgens hem al op 21 april uitgerekend...nou ik wordt gek..het is toch echt 333 dagen waar ik vanuit ben gegaan en dat is op 24 mei + 7 dagen en dan zitten we op 340 dagen. Dus 1 juni 2005!!!

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 16:01

Zo dat scheelt wel veel zeg! 21 april en 1 juni!
Nog langer in spanning zitten dus!!