Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
floripori17 schreef:Wow gefeliciteerd dames met de veulens. Echt... Ik zag geweldig schattige snoetjes voorbij komen![]()
![]()
Ik probeer rustig aan weer het topic terug bij te houden maar ik had nog wat zorgen over haar mesten. Toevallig las ik mightyjoe haar bericht net. En het kwam precies overeen, maar volgensmij zag ik haar gisteren gewoon mesten![]()
Gisteren voor het eerst op de weide en ook dat ging super. Grappig om nu al zo snel verschil te merken met veulen van vorig jaar ...
[ [url=m/3ZtjnE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/enrC5t.jpg]Afbeelding[/url] ]
superpony schreef:Gefeliciteerd Balko!! Ook benieuwd hoe ze gaat kleuren....
Melissa, wat een bijleespostHoeveel dagen is je merrie?
Eergister vond ik de merrie echt onrustig, stond veel op stal, niet eten, uier leek wat te gaan doen.
Gister was ze relaxt, wel erg kleef aan, at wel weer.
Hadden dus een zacht waaklampje, maar heel sneu voor het werk van mn man. Nu wil ze niet meer veel in de stal. Heeft vannacht helemaal niet in stal gelegen en er ook weinig gestaan. Ze kan 's Nachts alleen de zandpaddock in, maar toch........
Hopelijk is het wennen, zoals met alles met mevrouw. Als ze echte tekenen geeft, gooien we toch de deur dicht. Maar dan moeten we die anderen ook opsluiten.
Ik vind het veulen wel enorm rustig, maar probeer mezelf nu niet gek te maken. Alle maandne gingen vlot, niks aan de hand en nu raak ik gespannen.
Neonlight schreef:Gefeliciteerd Balko! Dit is inderdaad wel heel weinig kleur.![]()
Meeste kans komt dat later, maar je verwacht toch wel wat stippen bij de geboorte als de vader homozygoot LP is.