Ik ga dit weekend, m'n kerels zijn weer in orde moeten enkel geen contact met anderen hebben, maar dat hebben ze mmeest toch niet. Ga zo wat foto's plaatsen
Merk dat ik het echt niet okay vind dat we nog geen naam hebben voor hem haha. Flap en ik kunnen het niet helemaal eens worden. Voor de middag moet hij gewoon een naam hebben
Jas tegen de vrieskou. Na beter kijken, is de kans heel groot dat hij gewoon bruin is(hoe kan het ook anders...drie veulens ook compleet verschillende combi's en tot nu toe alleen bruinen...)
Gefeliciteerd Joepie! Weer een baby er bij wat leuk! Gelukkig is alles goed gegaan en die naam komt wel joh, baby zal er niet onder lijden
Kbk, vind je dat echt? Dat de tijd te snel gaat? Och ik ben zoooo'n ongeduldig type, ik wil zien welke herrieschopper er daar in die buik verborgen zit
Woogy
Geplaatst: 25-02-16 07:04
En nou toch wel twijfels of hij niet grijs is...ik zie het wel haha
Vooral zo op afstand, Jeroen belt 'vliezen zijn gebroken en zie een voetje' twee tellen later 'veulentje ligt verkeerd, voetje wijst naar de grond'...je weet niet meer hoe je het dan hebt op afstand haha, maar hij is er met een boel gemak