Nog net op 31 maart is Reina bevallen van een meisje een vos met brede bles (waar dat vandaan komt
) en achter 2 hoge witte benen. En waar ik bang voor was dat zij niet zorgzaam zou zijn is ze echt super super trots op haar dochter, lijkt haar constant af, is super voorzichtig en drinken gaat ook al super. Wat bijzonder! Keek rond 23 uur op de camera en ze was rondjes aan het lopen door de stal, snel gaan kijken en ze was nat van het zweet en deed heel raar met haar staart en bleef maar lopen, paar minuten later zag ik al de blaas, ze wist echt niet wat ze ermee aan moest en begon staand al te persen. Pfff ik schoot wel in de stress, had het idee dat het niet opschoot�, had de voetjes al wel gevonden. Op een gegeven moment liet ze zich vallen tegen de wand....brrr daarna weer staan en rondrennen. Maar op een gegeven moment met wat meetrekken kwam het er wel uit
En wat is ze super lief met haar dochter! Wel een bijdehand, met 40 minuten al zelf staan, ook drinken ging snel en ze bokt en galoppeert nu al door de stal, dat belooft wat