xYaartje schreef:Gister bij die van Royal Palm Ranch keek mijn bezoek gewoon gezellig mee Straks kunnen we hopen op een gezond veulen ik kan hier de camera van stal op de tv over schakelen, zo heeft onze visite dus wel een een breedbeeld bevalling mee gemaakt
camera's kan ik ook op mijn I-phone zien, dat is pas fijn!als ik aan het werk ben checken mijn collega's ook steeds op mijn telefoon, en als er dan wat is kan ik gelijk naar huis, allemaal paardendames dus die begrijpen dat super!
lopen we allemaal gelijk met beeld eigenlijk?heb ook wel eens meegemaakt dat sommigen iets eerder iets zagen dan anderen
Eydis schreef:Zo voor alle nieuwe merriestaarders , dit gebruiken we om de merries een beetje te helpen!! En voor de nieuwe mensen hier......de bovenste man is voor mij......hahaok, ontopic....haal dat eten daar weg, gebruik mijn meneer en doe wat...
zal me ook even melden zit al sinds half 9 mee te kijken en heb ook 4 mandarijntjes gehad (heb geen chips in huis, balen!)Voor de dames die aan de borrel gaan: proost! Op Fanali dan maar?
quintusgl schreef:probabest: ook ik heb alleen maar paardenmensen als collega.........hebben we dezelfde baas hha?heb ff snel in je profiel gespiekt, je komt me niet bekend voor maar je zit wel dicht bij het hoofdkantoor in de buurt dus zou kunnen