Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Faniek schreef:Ik ga trouwens mijn bed weer opzoeken.... want ik ben dus ziek geworden.
Werd vanochtend wakker en moest hoesten en had zo'n keelpijn tot in mijn buik, borst en hoofd. Nu heb ik ook weer erg last van mijn hoofd en ik kan niet meer praten
En moet straks nog wel de stal uitmesten![]()
djuno schreef:waar is Myron??
FennekeR schreef:djuno schreef:waar is Myron??
Onder Macy?
cheyenne01 schreef:ik vind betty rustig hoor.......zit geen beweging in.....tenzij ik naar de verkeerde zit te kijken???
djuno schreef:cheyenne01 schreef:ik vind betty rustig hoor.......zit geen beweging in.....tenzij ik naar de verkeerde zit te kijken???
Vind ik ook....had al het idee dat de cam was blijven hangen...maar als je goed kijkt zie je steeds hele minieme verschillen
TheSam schreef:Merries... het is nog GEEN 1 april hoor!!![]()
Ze nemen ons allemaal in het 'o' - tje
cheyenne01 schreef:TheSam schreef:Merries... het is nog GEEN 1 april hoor!!![]()
Ze nemen ons allemaal in het 'o' - tje
vertel mij wat.......als cheyenne wacht tot 1 april noem ik het veulen grapje......
djuno schreef:o nee wacht.....er is nu weer ruimte voor een toetje
Citaat:
vertel mij wat.......als cheyenne wacht tot 1 april noem ik het veulen grapje......
Hahaah, daar houden we je aan!!!
cheyenne01 schreef:kleine update voor degene die het leuk vinden.....
stalhouder belde net, het uier is volledig volgelopen sinds vanmrgen, banden als pudding, melk loopt eruit en madam is erg onrustig
*gelukkig......niet op 1 april*