Vulina schreef:RivQ, wat was er met hem gebeurd?
Hij is met zijn ene been en schouder door de tralies geraakt (waaruit ze hooi eten) en toen waarschijnlijk in paniek zijn nek gebroken. Het was in een minuut gebeurd. De groep bestond uit best wat haantjes en ik denk dat hij is opgejaagd tijdens een 'wild moment'. Maarja... dat is achteraf. Hij was wel al aardig gewend na 3 weken, stond wel onderaan. Is verder echt een prima plekje daar maar idd, enorme pech. Achteraf gezien hadden ze daar wel best veel hengstjes bij elkaar in de grote stallen en werden de nieuwe veulens er al snel bijgedaan. (Hij heeft 2 uur apart gestaan met een maatje en toen al bij de rest). Dat soort dingen zou ik nu meenemen mocht ik ooit nog voor de keuze staan.
@Alicelover
ja... zit echt in een klein hoekje. Ik heb ook veel pb's gehad van mensen die ook zoiets hadden meegemaakt toen. Zelfs twee bokkers die bijna het zelfde hadden meegemaakt (door de tralies gegaan en overleden) met hun jaarling en zelfs twenter in de opfok.
Maar ik blijf positief en ik kijk met veel geluk uit naar al het nieuwe leven wat er aan komt! Bij mij en in dit topic
Laatst bijgewerkt door Riv_Q op 15-02-21 23:10, in het totaal 4 keer bewerkt