Ben ook benieuwd hoe het met Roos gaat! Hoop dat ze opknapt
Knappe meiden heb je droversrun!
Hier een vraagje, valt me op dat m’n merrie echt een kuil krijgt aan de zijkant, is dat om hoe het veulen ligt of heeft ze meer voer nodig? Ze krijgt nu al 8 bakken kuil per dag (ong. 1,5 kg per bak), 3 scheppen luzerne en 3 kg merriebrok..
Denk dat dat gewoon te maken heeft met dat de buik zakt ivm verslapte banden.
jolandje
Geplaatst: 10-03-18 16:09
ik zet glowy maar op stal, had net vals alarm en ze zwaait veel met haar staart, vertrouw het niet, zul je altijd zien als ze bevallen gaat dat ik alleen thuis ben
kara
Geplaatst: 10-03-18 16:11
Gefeliciteerd met de veulentjes. Iedereen die in spanning wacht, succes en sterkte met wachten. Wie weet wat het mooie, warme weer van vandaag gaat brengen
Mijn merrie is vandaag 300dgn, dus weer wezen kijken en foto's gemaakt. Ik vind haar nu aanzetten, eerste vetulen merrie is 4,wat vinden jullie?
Knolselder
Geplaatst: 10-03-18 16:14
Ben nu bij Roosje ze heeft nog wel een 'ongemakkelijk'moment gehad. Ze kijken nu ook naar de denkpiste van maagzweren gezien ze zoveel medicijnen heeft gehad de laatste tijd 3n een tijd slecht heeft gegeten. En sindsdien lijkt ze het toch ook al beter te doen. Maar ze wordt nog in de gaten gehouden.
Knolselder, fijn dat je er vandaag even heen kon. Ze kijkt nog niet al te best uit haar oogjes, arme merrie
Pretty, gefeliciteerd met je pleegveulentje Nu maar hopen dat dit niet het enige merrieveulen is wat dit jaar wordt geboren
Kara, gefeliciteerd met de mijlpaal van 300 dagen. Je merrie lijkt idd iets gevulder te worden, ik hoop alleen dat het niet te hard gaat nu en dat het veulen te hard gaat groeien. Het is trouwens een erg leuke merrie met die witte vlekken op haar buik. Ben benieuwd of haar kind ook zoveel wit gaat krijgen, die van mij is wel altijd erg royaal ermee