Wat heerlijk dat alle geboortes nu achter elkaar door komen. Kunnen we lekker blijven genieten van al dat jonge spul
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Cheytjuh schreef:Gefeliciteerd met alle veulens !!!! Wat zijn ze weer prachtig![]()
Hier moet ik nog 6 weken wachten op ons gelderse monster, merrie krijgt inmiddels een aardige buik, het is haar 4e veulen
[ Afbeelding ]
Zijn er nog meer latertjes of heeft straks iedereen al al het moois ronddartelen ?
Het wordt Matador of Macho.
Granoek schreef:Cheytjuh schreef:Gefeliciteerd met alle veulens !!!! Wat zijn ze weer prachtig![]()
Hier moet ik nog 6 weken wachten op ons gelderse monster, merrie krijgt inmiddels een aardige buik, het is haar 4e veulen
[ Afbeelding ]
Zijn er nog meer latertjes of heeft straks iedereen al al het moois ronddartelen ?
Hier nog eentje 22/7
)
Gefeliciteerd !!
Hopelijk zijn de naweeen ondertussen wel over !
(ALLEEN IK WIL OOK MEEDOEN
)
Ik dus naar buiten geraced, zodat hij mij vervolgens kon vertellen dat hij haar had geprobeerd of er wat uit de uier kwam (jaa vocht dus) dus nu waren de harsjes weg dus heb er geen foto van kunenn maken
Hopelijk zijn ze straks weer terug en kan ik een foto maken, en ohh een veulen vandaag zou ook wel leuk zijn
Gaat het ondertussen beter met de merrie?
zalig kleurtje

Gaat goed!
Zo spannend. Ik hoop dat het veulentje sterk en gezond ter wereld komt. Ik geloof dat je er wel rekening mee houdt dat het verzwakt kan zijn door de placenta ontsteking dus dat je eventueel de DA of wat hulp standby hebt.