Fotsy schreef:goeroe, hoe gaat de wonde bij je merrie, al helemaal weg? had je nu dezelfde hengst genomen?
Ik denk dat je iemand anders bedoeld, ik heb een poos in de meeleesstand gestaan. 
pretty schreef:Goeroe het is ook moeilijk tegenop te botsen tegen die twee dikke bruine.

(sorry Aniek,je weet dat ik ze prachtig vind

)
Haha idd. Daarbij lijkt Shadylah ook gewoon steeds haar buik in te trekken als we foto's maken. Waarschijnlijk toch een stukje spanning. Vanmiddag toen ze rustig stond te eten heb ik nog een paar foto's gemaakt en daarop lijkt ze veel breder gelukkig.
pretty schreef:Wel is die kleine flink druk,ik zie regelmatig heel haar buik bewegen op de camera en dan is ze ook echt even ongemakkelijk dat ze niet meer weet hoe ze moet staan.
Druk ding,belooft wat.

Goed teken dat het zo levendig is, maar wel sneu voor de mama. 
Crines schreef:Een hengstje zou normaal sowieso verkocht moeten worden... maar ah, als het nou een héle lieve is ...

Zo kom je er nooit vanaf. 
daisyjazz schreef:Ik heb net de hengsteneigenaar gemaild voor een dekking voor dit jaar

)
Dat is mooi op tijd. Er komen al meer mooie combi's voorbij zie ik!
daisyjazz schreef:Minder makkelijk drachtig Frosty? Ik hoor juist allemaal verhalen van mensen die zeggen dat merries (over het algemeen) makkelijk drachtig worden als ze net een veulen gehad hebben.
Tijdens de veulenhengstigheid schijnen ze over het algemeen goed vruchtbaar te zijn inderdaad, maar ik heb wel vaker gehoord van merries die met veulen aan de voet niet drachtig worden. Niet alleen tijdens de veulenhengstigheid, maar het hele seizoen niet.
Wat jammer van Zegmar hinte. Heeft hij wel een mooie leeftijd behaald?
Gefeliciteerd met je stalnaam Cynthia82! 
linda2008 schreef:Maar jeetje mensen combi's voor 2018?? Eerst moeten de 2017 veulens er nog uit, en moet ik zien wat het word, en dan kan ik pas keuzes gaan maken...

Precies dat, ik ben ook nog niet zover hoor. 
Ik sta voor een dilemma. Vanavond kreeg ik ineens een e-mail met de vraag of ik mijn oude verzorgpony (en halfzus van één van mijn merries) wil kopen. Twee jaar geleden had ik daar naar geïnformeerd maar geen reactie gekregen en ik ging er eigenlijk vanuit dat ze niet meer leefde. Dat doet ze dus wel en ondertussen wordt ze dit jaar al 24. Zelf ben ik inmiddels een pony, een paard en een veulen in wording verder. Met haar erbij zou ik drie 'oudjes' hebben. Als ik het zou doen zou het voor haar zijn en niet voor mijzelf. Aan de andere kant is het lang mijn wens geweest om haar een goed pensioen te geven en nu heb ik wellicht die kans. Moeilijk!