Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Neonlight schreef:Maar ik weet echt wel het verschil tussen onbespierd en gespierd.Als spieren weggaan komt er of niets in de plaats en wordt een dier dunner, of een dier blijft dezelfde omvang houden en er komt vetweefsel in de plaats. Maar die hals die peeps heeft zit echt vet aan, net als op haar achterhand. Een paard, en dan maakt het niet uit of het een haflinger is of niet, hoort geen geultje over de achterhand te hebben. Dat zijn vetjes. Maar zoals ik wel zei, peeps ziet er veel beter uit als een paar maanden geleden, toen was ze echt veel en veel dikker.
Snoevie schreef:neon,Ravina krijgt ipv haar normale sportbrok nu dezelfde hoeveelheid in merriebrok,ik vind het nogal wat om te zeggen dat ik haar daarmee te kort doe omdat ik daar al mee begonnen ben.
het gaat er prima op,ze krijgt 2 x daags een kwart. en natuurlijk ruwvoer.
ik heb eerder al eens foto's van Ravina geplaatst,maar vinden jullie haar te dik?ikzelf vind van niet,maarja ik zie haar dagelijks ook natuurlijk.