Manuela ben benieuwd wanneer jou dame besluit het veulen er is uit te gooien

Die van mij zit volgend weekend pas op 320 dagen dus ze mag het nog lekker even binnen houden, al wordt haar buik wel een stuk boller.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
steffyentom schreef:Er komen weer mooie merries met mooie buikjes voorbij
Manuela ben benieuwd wanneer jou dame besluit het veulen er is uit te gooienJe wachten wordt vast snel beloond.
Die van mij zit volgend weekend pas op 320 dagen dus ze mag het nog lekker even binnen houden, al wordt haar buik wel een stuk boller.
manueeltje84 schreef:steffyentom schreef:Er komen weer mooie merries met mooie buikjes voorbij
Manuela ben benieuwd wanneer jou dame besluit het veulen er is uit te gooienJe wachten wordt vast snel beloond.
Als het een zwarte of donkerbruine hengst wordt dan wil ik nog wel 2 weken wachten.
Maar ik krijg waarschijnlijk een vos merrie met een witte kop, 4 hoge witte benen en een witte vlek onder dr buik
manueeltje84 schreef:volgend jaar mag ik niet meer in dit toppicje zijn, manueeltje stopt met fokken wegens gezond heids redenen van wet lookie![]()
Ga ik wel missen hoor, dit is echt mijn vaste toppic
steffyentom schreef:Jeetje dat is niet niks, Sterkte!
Kan ze ook niet bij iemand als weide paardje dienen of zullen de klachten altijd blijven?
Ik hoop voor je dat het veulen een mooie opvolger gaat zijn voor wetlook!